• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportJunior Technical Implementation Specialist
    Junior Technical Implementation Specialist
    Support
    Printbox Sp. z o.o.

    Junior Technical Implementation Specialist

    Printbox Sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Angielski
    e-commerce

    Mile widziane

    excel
    seo
    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Zespół Printbox to ekipa specjalistów, którzy zrewolucjonizowali rynek foto i personalizacji produktów. Printbox jest wykorzystywany przez dziesiątki milionów użytkowników w ponad 50 krajach, a nasi bezpośredni klienci to liderzy rynków z całego świata.


    Dostarczamy pełen ekosystem narzędzi klasy enterprise do zbudowania najlepiej sprzedających sklepów. Nasz autorski system zarządzania produktami, zaawansowane narzędzia AI, wydajny backend, system e-commerce oraz edytory webowe pomagają końcowym użytkownikom w łatwym tworzeniu i personalizowaniu produktów.

    W 2024 roku zostaliśmy laureatem nagrody Diamenty Forbesa, zdobywając 1. miejsce w swojej kategorii w województwie małopolskim. To wyróżnienie potwierdza dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zaangażowanie i pasję całego zespołu Printbox w kształtowanie naszego biznesu.


    Aktualnie do zespołu Customer Success szukamy osoby z technicznym zacięciem, która chciałaby dołączyć w roli Junior Technical Implementation Specialist, czyli Młodszego Specjalisty ds. Wdrożeń.


    Z nami będziesz:

    • Wspierać klientów z całego świata w projektach wdrożeniowych przy współpracy z Project Managerami
    • Pomagać przy rozwiązywaniu problemów technicznych - obsługiwać zgłoszenia na systemie Freshdesk
    • Konfigurować system na platformach e-commerce według wymagań klientów (Shopware, Prestashop)
    • Testować wdrażane rozwiązania, wprowadzać swoje pomysły i usprawnienia
    • Wpływać na rozwój produktu, z którego korzystają tysiące użytkowników dziennie


    Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

    • Masz doświadczenie w pracy z klientem i na helpdesku (min. 1 rok)
    • Posiadasz doświadczenie w konfiguracji systemów IT
    • Komunikacja po angielsku nie sprawia Ci problemu (poziom B2/C1)
    • Twoja znajomość języka polskiego jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
    • Podchodzisz do pracy elastycznie i jesteś gotowy do pracy w strefie czasowej USA w wybrane dni
    • Masz oko do szczegółów i analityczny umysł; bardzo dobra znajomość Excela będzie Twoim dodatkowym atutem
    • Potrafisz zmodyfikować prosty kod HTML/CSS lub po prostu znasz architekturę stron internetowych
    • Świetnie, jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach E-commerce (Prestashop/Shopware)
    • Proaktywnie podchodzisz do napotkanych problemów, wprowadzasz pomysły usprawniające pracę
    • Potrafisz budować dobre relacje zarówno z klientami, jak i współpracownikami (w tym developerami)
    • Znajomość SEO, GTM, Analytics będzie Twoim atutem


    Co oferujemy w zamian?

    • Wynagrodzenie: 6000 - 8000 zł netto (B2B), 5000 - 6700 zł brutto (UoP/UZ), w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji
    • Umowę B2B z płatnymi przerwami (do 26 dni/rok)
    • Pracę z jednym, złożonym produktem (SaaS), mocno personalizowanym na potrzeby klienta - każde wdrożenie jest inne, więc ciągle będziesz się uczyć czegoś nowego
    • Sprawdzony w boju program onboardingowy oraz wsparcie Mentora - z pewnością nie zostaniesz wrzucony/a na głęboką wodę
    • Pracę z zagranicznymi klientami – globalnymi markami
    • Dalszy rozwój w zakresie zarządzania projektami IT i indywidualny plan rozwojowy
    • Szkolenia wewnętrzne i rozbudowaną bazę wiedzy - wew. akademie, video szkolenia, wiki i dokumentację
    • Brak żmudnych zadań i autonomię w działaniu – optymalizujemy swoją pracę, gdzie tylko jest to możliwe
    • Biuro w centrum Krakowa (spacerem od Rynku Głównego, Galerii Krakowskiej i Fortów Kleparz)
    • Workation - do 5 tygodni rocznie po pierwszym roku współpracy oraz workation ze skróconym czasem pracy po dwóch latach
    • Benefity tj. dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej; ubezpieczenie na życie
    • Darmowy parking dla zmotoryzowanych, rowerowy też mamy (z wiatą i zamykany), a do tego prysznic w biurze
    • Onboarding stacjonarny z biura w Krakowie - pierwsze 5 dni pracy zaplanowane tak, abyś mógł/-a poznać Zespół, styl pracy i domenę biznesową, którą się zajmujemy
    • Firmową biblioteczkę: dostęp do Printbox Library App, firmowych kindle, budżet zespołowy na zakupów nowych książek
    • Program Printbox for All, w ramach którego otrzymasz pakiet opcji na udziały firmy (Employee Stock Ownership Plan)


    Proces rekrutacji:

    1. Rozmowa telefoniczna HR (30 min)
    2. Spotkanie techniczne z Liderem (1,5-2 h)
    3. Feedback i decyzja


    1 552 - 2 070 USD

    B2B

    1 294 - 1 734 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    niemiecki
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    1 863 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    niemiecki
    Angielski
    Windows 10
    Nowa
    Tech Support Specialist

    Tech Support Specialist

    Nowa
    2 071 - 3 106 usd
    CoinAPI
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    it
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    Pracownik produkcji i magazynu

    Pracownik produkcji i magazynu

    Nowa
    BP2 SP. Z O.O.
    Dąbrowa Górnicza
    obsługa komputera
    produkcja
    samodzielność
    Nowa