• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańFinanseInneDyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski
    Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski
    Finanse
    PROFIT HR

    Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski

    PROFIT HR

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    finanse
    Optymalizacja Procesów
    zarządzanie zespołem
    niemiecki
    English

    Mile widziane

    SAP

    Opis stanowiska

    PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY.  Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. 


    Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.  


    Nasz Klient DIMPLEX ( https://dimplex-holz.com/) ( https://patria-top.com.pl/ ) jako jedna z wiodących firm produkujących szeroką gamę artykułów z drewna (tarasy, meble ogrodowe, place zabaw, pergole, itd.).  z własnym tartakiem, od ponad 25 lat działa w całej Europie. Około 500 pracowników jest zatrudnionych w dwóch  zakładach w Polsce i spółce w NRW  w Niemczech, która odpowiada za dystrybucję i administrację oraz finanse Grupy. Oprócz wyrobów z drewna ogrodowego firma prowadzi  także sprzedaż paliw w postaci brykietów i pelletów RUF oraz posiada magazyn centralny o łącznej powierzchni ponad 35 000 m² znajdujący się, także w woj. wielkopolskim.  

    W związku z rozwojem i koniecznością wprowadzenie sprawozdawczości międzynarodowej, procedur i procesów oraz brakiem osoby zarządzającej Działem Finansowym w Polsce, zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające odpowiednie kompetencje, znające j. niemiecki z  doświadczeniem w branży produkcyjnej.


    DYREKTOR FINANSOWY/ FINANCIAL DIRECTOR z j. niemiecki lub j. angielski (m/k)

    Miejsce pracy: Poznań/ Wieleń/ Krzyż Wielkopolski 

    Praca stacjonarna 

    Nr. referencyjny  DF/D/POZ


    CEL STANOWISKA:

    Optymalizacja procesów i procedur; Zarządzanie 10 osobowym zespołem; analiza struktury kosztów; wprowadzenie sprawozdawczości w strukturach międzynarodowych; Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej i inwestycyjnej) oraz bieżącej działalności operacyjnej. Dyrektor finansowy będzie odpowiedzialny także za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych).  Doradztwo właścicielom organizacji i wspólne podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy dotyczących inwestycji, przejęć i fuzji, restrukturyzacji i zmian.  Konsolidacja. Controlling. 

     

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI I ZADANIA:

    • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, 
    • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań skonsolidowanych i jednostkowych oraz raportów, 
    • Partycypacja i nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji, 
    • Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, 
    • Optymalizowanie polityki podatkowej, 
    • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych, 
    • Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych, 
    • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi, 
    • Nadzór nad pracą działów związanych z finansami.


    WYMAGANIA- Optymalny kandydat posiada:  

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe (magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne o specjalizacji księgowość/finanse/zarządzanie),
    • Minimum 10- letnie doświadczenie zawodowe w finansach, audycie czy księgowości,
    • Doświadczenie w zarządzaniu działem lub firmą (przynajmniej kilkuosobowym zespołem), 
    • Doświadczenie w fuzjach, optymalizacjach działów finansowych, struktur kosztowych, itd. 
    • Mile widziane doświadczenie w podobnej branży, w firmie produkcyjnej,
    • Mile widziana znajomość SAP,
    • Dobra znajomość polskich przepisów dotyczących m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości,  
    • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego  (warunek konieczny),
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, orientacja na wyniki, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność zarządzania zespołem i podejmowanie decyzji.  


     OFERUJEMY:

    • Pracę w strukturach międzynarodowych  firmie produkcyjnej,
    • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
    • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
    • Stabilność
    • Możliwość awansu w strukturach. 


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska i nr ref. na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  Waldemar Modzelewski dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Finance Specialist

    Finance Specialist

    Nowa
    1 295 - 2 331 usd
    Frozen District
    Kraków
    dobra organizacja pracy
    Angielski
    finanse
    Nowa
    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Nowa
    AODC SP. Z O.O.
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    prawo jazdy
    AutoCAD
    Nowa
    Billing Specialist with German

    Billing Specialist with German

    Nowa
    ERGO Technology & Services
    Gdańsk
    Coupa
    SAP-MM
    Ms office
    Nowa
    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Nowa
    Aon
    Kraków
    analiza
    English
    German
    Nowa
    Junior Trader - Broker Support Specialist

    Junior Trader - Broker Support Specialist

    Nowa
    Match-Trade Technologies
    Warszawa
    Ms office
    język angielski
    Nowa