• Oferty
  • Wszystkie ofertyTarnówZdrowieInneDyrektor Operacyjny z funkcją Prezesa z j. niemieckim
    Dyrektor Operacyjny z funkcją Prezesa z j. niemieckim
    Zdrowie
    PROFIT HR

    Dyrektor Operacyjny z funkcją Prezesa z j. niemieckim

    PROFIT HR

    Tarnów
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    zarządzanie

    Współpraca z zarządem

    język niemiecki

    Opis stanowiska

    PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

    Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 


    Obecnie poszukujemy dla grupy spółek działających z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej m.in. na rynku niemieckim,  kandydatów w różnych miastach na terenie kraju,  na stanowisko Dyrektora Operacyjnego z funkcją Prezesa. Osoba będzie odpowiedzialna za otwarcie, funkcjonowanie i zarządzanie nowym oddziału w Polsce. 


    DYREKTOR OPERACYJNY Z FUNKCJĄ PREZESA  z j. niemieckim (m/k) 

    (Branża opiekuńcza)

    Numer referencyjny: DO/C/PL

    Woj. Pomorskie

    Woj. Zachodniopomorskie

    Woj. Wielkopolskie

    Woj. Warmińsko- Mazurskie

    Woj. Łódzkie

    Woj. Opolskie

    Woj. Śląskie

    Woj. Lubelskie

    Woj. Małopolskie

    Woj. Podkarpackie


    GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:


    • Otwarcie spółki w wybranym regionie
    • Tworzenie wizji i misji spółki oraz planów na kolejne lata wraz z Holdingiem
    • Nawiązanie współpracy z Partnerami i Klientami w Niemczech
    • Sprzedaż usług
    • Rekrutacja personelu opiekuńczego 
    • Budowanie struktur wewnętrznych, zatrudnianie personelu- 2-5 osób na początku, docelowo 20 osób
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi i procesami
    • Rozwój spółki (około 500 Klientów w przeciągu 4 kolejnych lat)
    • Dbałość i zarządzanie procesami utrzymującymi zgodność działalności spółki z obowiązującymi przepisami prawa;
    • Zarządzanie operacyjne wszystkimi obszarami spółki, w tym sukcesywny rozwój sprzedaży i portfela Klientów na rynku niemieckim,
    • Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
    • Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
    • Współpraca z zarządem grupy, 
    • Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
    • Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.


    WYMAGANIA:


    • Doświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager. 
    • Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
    • Min. 5 letnie doświadczenie w branży opieka 24h
    • Umiejętności:

    - Asertywność,

    - Orientacja na cel,

    - Odwaga i innowacyjność,

    - Zdolności menadżerskie poparte praktyką,

    - Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,

    - Inicjatywa i samodzielność w działaniu,

    - Znajomość technik motywacji pracowników,

    - Analityczne i logiczne myślenie, 

    - Pracy pod presją czasu,

    - Dobrej organizacji czasu pracy,

    - Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,

    - Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,

    - Dobra komunikacja. 

    • Cechy osobowościowe:

    - Lojalność,

    - Innowacyjność

        - Zaangażowanie,

        - Solidność,

        - Determinacja,

        - Dynamizm,

        - Autorytatywność.


    OFERUJEMY:


    • Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej
    • Umowę B2B
    • Wynagrodzenie plus tantiemy
    • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód 
    • Praca stacjonarna w wybranym regionie/ mieście
    • Wsparcie w zakresie doradztwa prawnego, usług księgowych, kadrowo-płacowych, finansowych
    • Stabilne i rozwojowe zatrudnienie i dużą samodzielność i swobodę działania jako przedsiębiorca w przedsiębiorstwie
    • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
    • Budowanie zespołu i oddziału od podstaw
    • Współpracę z ekspertami w branży. 



    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji podając nr referencyjny.  Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.

    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych,  w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Technik Usług Kosmetycznych - Nauczyciel przedmiotów zawodowych

    Technik Usług Kosmetycznych - Nauczyciel przedmiotów zawodowych

    Nowa
    Biuro Obsługi Finansowej Szkół ŻAK
    Gliwice
    sumienność
    rzetelność
    pedagogika
    Nowa
    Key Account Manager (Przedstawiciel farmaceutyczny) - branża apteczna

    Key Account Manager (Przedstawiciel farmaceutyczny) - branża apteczna

    Nowa
    Leasing Team Professional
    Warszawa
    język angielski
    kreatywność
    odpowiedzialność
    Nowa
    Specjalista/tka ds. epidemiologii

    Specjalista/tka ds. epidemiologii

    Nowa
    Impel S.A.
    Wrocław
    Microsoft Office
    Nowa
    Przedstawiciel Medyczny

    Przedstawiciel Medyczny

    Nowa
    Skamex S.A.
    Lublin
    sprzedaz
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Terapeuta Integracji Sensorycznej

    Terapeuta Integracji Sensorycznej

    Nowa
    NPPP "Centrum Promyk"
    Warszawa
    odpowiedzialność
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa