Communications Planner
Marketing

Communications Planner

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Publicis Groupe

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

digital marketing

Mile widziane

analiza

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.


Czym będziesz się zajmować?


  • Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach online i offline
  • Współpracą w ramach grupy z naszymi agencjami kreatywnymi, performensowymi czy też produkcją
  • Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
  • Udziałem w tworzeniu strategii mediowych
  • Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
  • Analizą grup celowych, trendów rynkowych
  • Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji
  • Współpracą z partnerami mediowymi


Kwalifikacje


Dołącz do nas, jeśli:


  • Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym
  • Konieczna praktyczna znajomość zakupu i planowania kampanii digitalowych
  • Posiadasz ogólną wiedzę o trendach w komunikacji w mediach
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie. Jest to krytyczne w tej roli.
  • Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic


Co oferujemy?


  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji
  • Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, wczasy pod gruszą, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
  • Duża elastyczność pracy - pracujemy w modelu hybrydowym
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku 
  • Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Marketingu B2B

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
digital marketing
content marketing
Nowa