W Publicis Worldwide wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.
Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI.
Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru.
Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Ciekawi Cię jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Realizacja projektów komunikacyjnych (kampanie 360) pod nadzorem przełożonego;
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientem;
- Monitorowanie konkurencji klientów;
- Wsparcie zespołu przy przygotowaniu prezentacji dla klienta;
- Wsparcie zespołu nad jakością i terminowością realizowanych zadań;
- Ścisła współpraca z innymi działami agencji: kreatywnym, strategicznym, social media, produkcji.
Nas ciekawi czy masz:
- Dwa lata doświadczenia w projektach marketingowych (ATL/BTL/Digital);
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów;
- Doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social media z konsumentami marki;
- Chęć kontynuowania kariery zawodowej w agencji reklamowej;
- Odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dbałość o szczegóły, zaangażowanie i chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Zdolności komunikacyjne;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Pozytywne nastawienie;
- Mile widziane doświadczenie w pracy z markami z branży FMCG, farmacji.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową. Miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą platformy eTutor dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
- Docelowa nazwa stanowiska: Senior Project Coordinator.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.