Oferty
Customer Success Specialist
Support

Customer Success Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

Team player

HubSpot

Amplitude

Ms Azure

Mile widziane

SaaS

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - administracja ma mieć bardziej ludzką twarz.

Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 4 lata to wzrost od 2 do niespełna 10 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.


Wzrost jest dla nas ważny, ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section


Kogo szukamy?

Customer Success Specialist, który wzmocni działania Publink w obszarze obsługi i opieki Klienta, uzyskiwania przez niego wartości w produktach oraz satysfakcji ze współpracy z nami. Dokładniej będziesz odpowiedzialny za:

  • Wdrażanie Klienta w aplikacje - dzięki przeprowadzonym przez Ciebie wdrożeniom, każdy nasz Klient będzie umiał korzystać z aplikacji w wymaganym zakresie i czerpał z nich wartość
  • Monitorowanie aktywności Klientów w aplikacjach - zgodnie z obowiązującym cyklem życia Klientów, dane dostarczone przez Ciebie będą źródłem wiedzy nt. zachowań Klientów w aplikacjach oraz podstawą podejmowania decyzji biznesowych (operacyjnych, taktycznych, strategicznych)
  • Prowadzenie szkoleń i konsultacji - proaktywna współpraca z Klientami, a w konsekwencji maksymalizowanie odsetka Klientów realizujących przedłużenia
  • Prowadzenie webinariów oraz edukowanie Klientów - dzięki przekazywaniu wiedzy merytorycznej wpłyniesz na zwiększanie zadowolenia Klientów ze współpracy z nami, a w konsekwencji skuteczniejszą realizację nowej sprzedaży i przedłużeń
  • Prowadzenie wywiadów pogłębionych z Klientami - dzięki przeprowadzonym przez Ciebie wywiadom pozyskamy wiedzę na temat potrzeb Klientów, w celu lepszego dostosowania produktów, procesów i działań
  • Proaktywne uczestnictwo w spotkaniach i projektach - będziesz realnie wpływać na realizowane procesy i działania


Wymagania:

  • Min. 2 - letnie doświadczenie w zespole Customer Success zorientowanym na dostarczanie wartości dla Klienta
  • Postawa gracza zespołowego, zaangażowanie i chęć współpracy nad wspólnymi celami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń / webinariów
  • Umiejętność pracy z danymi - wyciąganie trafnych wniosków i przekładanie ich na efektywną pracę z zespołem
  • Znajomość narzędzi HubSpot, Amplitude, MS Azure
  • Znajomość języka polskiego, poziom min. C1


Nice to haves:

  • Nastawienie na działanie i rozwiązywanie problemów
  • Proaktywność i nastawienie na realizację uzgodnionych celów
  • Zorientowanie na technologię
  • Zrozumienie specyfiki SaaS
  • Samoorganizacja, umiejętność zarządzania czasem
  • Doświadczenie w pracy w zespole (również zdalnym)
  • Znajomość języka angielskiego, poziom min. B2


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?

  • Poznanie i zrozumienie naszej branży oraz produktów - BEST Asystent, SWB Asystent, WPF Asystent
  • Wdrożenie i aktywne przejście przez wszystkie procesy Customer (support, success, service)
  • Rozpoczęcie wsparcia Customer Success wyrażające się w samodzielnej obsłudze projektów


Jakie będą Twoje cele długoterminowe (9-12 miesięcy)?

  • Przejęcie odpowiedzialności za wybrane procesy w ramach Customer Success
  • Zaprojektowanie i implementacja procesu onboardingu, cyklu życia oraz offboardingu dla naszego nowego (aktualnie wdrażanego) produktu - rejestru umów


Zapewnimy Ci...

  • Formę współpracy w oparciu o umowę B2B
  • Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia w godz. od 7:00 do 9:00)
  • Bezpłatną obsługę księgową JDG
  • 26 płatnych dni wolnych
  • Tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
  • Niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
  • Stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
  • Swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
  • Przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
  • Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
  • Tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)


Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...

✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.

✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.

✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".

✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.


Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:

  • Sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
  • Współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
  • Wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
  • Radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”


Proces rekrutacji

  1. 🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu;
  2. 👊 rozmowa wstępna z Olą (Liderką Customer, ok. 60 minut - online) - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do oferty, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do organizacji;
  3. 💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego;
  4. 💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału w kolejnej rozmowie online; będzie to okazja do poznania się z osobami, które pełnią różne role w naszej organizacji i z którymi przyjdzie Ci współpracować;
  5. ☎️ weryfikacja referencji - w trakcie drugiej rozmowy zawsze prosimy o listę referencyjną, po czym weryfikujemy ją;
  6. 🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces.

Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator Customer Care ds. rynków niemieckojęzycznych

Nowa
Sportano.com
Tychy
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
Columbus Energy
Kraków
customer service
Nowa

Informatyk wsparcia technicznego

Nowa
Elerte Poland Sp. z o.o.
Małogoszcz
dokumentacja techniczna
branża IT
doradztwo
Nowa

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
4 800 - 5 200 pln
Costway
Gdańsk
język angielski
Allegro
Amazon
Nowa

HTML Design Specialist

Nowa
6 000 - 8 000 pln
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
CSS
HTML
język angielski
Nowa