Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - administracja ma mieć bardziej ludzką twarz.
Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 4 lata to wzrost od 2 do niespełna 10 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.
Wzrost jest dla nas ważny, ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section
Kogo szukamy?
Customer Success Specialist, który wzmocni działania Publink w obszarze obsługi i opieki Klienta, uzyskiwania przez niego wartości w produktach oraz satysfakcji ze współpracy z nami. Dokładniej będziesz odpowiedzialny za:
- Wdrażanie Klienta w aplikacje - dzięki przeprowadzonym przez Ciebie wdrożeniom, każdy nasz Klient będzie umiał korzystać z aplikacji w wymaganym zakresie i czerpał z nich wartość
- Monitorowanie aktywności Klientów w aplikacjach - zgodnie z obowiązującym cyklem życia Klientów, dane dostarczone przez Ciebie będą źródłem wiedzy nt. zachowań Klientów w aplikacjach oraz podstawą podejmowania decyzji biznesowych (operacyjnych, taktycznych, strategicznych)
- Prowadzenie szkoleń i konsultacji - proaktywna współpraca z Klientami, a w konsekwencji maksymalizowanie odsetka Klientów realizujących przedłużenia
- Prowadzenie webinariów oraz edukowanie Klientów - dzięki przekazywaniu wiedzy merytorycznej wpłyniesz na zwiększanie zadowolenia Klientów ze współpracy z nami, a w konsekwencji skuteczniejszą realizację nowej sprzedaży i przedłużeń
- Prowadzenie wywiadów pogłębionych z Klientami - dzięki przeprowadzonym przez Ciebie wywiadom pozyskamy wiedzę na temat potrzeb Klientów, w celu lepszego dostosowania produktów, procesów i działań
- Proaktywne uczestnictwo w spotkaniach i projektach - będziesz realnie wpływać na realizowane procesy i działania
Wymagania:
- Min. 2 - letnie doświadczenie w zespole Customer Success zorientowanym na dostarczanie wartości dla Klienta
- Postawa gracza zespołowego, zaangażowanie i chęć współpracy nad wspólnymi celami
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń / webinariów
- Umiejętność pracy z danymi - wyciąganie trafnych wniosków i przekładanie ich na efektywną pracę z zespołem
- Znajomość narzędzi HubSpot, Amplitude, MS Azure
- Znajomość języka polskiego, poziom min. C1
Nice to haves:
- Nastawienie na działanie i rozwiązywanie problemów
- Proaktywność i nastawienie na realizację uzgodnionych celów
- Zorientowanie na technologię
- Zrozumienie specyfiki SaaS
- Samoorganizacja, umiejętność zarządzania czasem
- Doświadczenie w pracy w zespole (również zdalnym)
- Znajomość języka angielskiego, poziom min. B2
Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?
- Poznanie i zrozumienie naszej branży oraz produktów - BEST Asystent, SWB Asystent, WPF Asystent
- Wdrożenie i aktywne przejście przez wszystkie procesy Customer (support, success, service)
- Rozpoczęcie wsparcia Customer Success wyrażające się w samodzielnej obsłudze projektów
Jakie będą Twoje cele długoterminowe (9-12 miesięcy)?
- Przejęcie odpowiedzialności za wybrane procesy w ramach Customer Success
- Zaprojektowanie i implementacja procesu onboardingu, cyklu życia oraz offboardingu dla naszego nowego (aktualnie wdrażanego) produktu - rejestru umów
Zapewnimy Ci...
- Formę współpracy w oparciu o umowę B2B
- Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia w godz. od 7:00 do 9:00)
- Bezpłatną obsługę księgową JDG
- 26 płatnych dni wolnych
- Tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
- Niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
- Stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
- Swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
- Przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
- Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
- Tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)
Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...
✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.
✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.
✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".
✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.
Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:
-
Sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
-
Współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
-
Wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
-
Radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”
Proces rekrutacji
-
🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu;
-
👊 rozmowa wstępna z Olą (Liderką Customer, ok. 60 minut - online) - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do oferty, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do organizacji;
-
💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego;
-
💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału w kolejnej rozmowie online; będzie to okazja do poznania się z osobami, które pełnią różne role w naszej organizacji i z którymi przyjdzie Ci współpracować;
-
☎️ weryfikacja referencji - w trakcie drugiej rozmowy zawsze prosimy o listę referencyjną, po czym weryfikujemy ją;
-
🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces.