Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

Warszawa
4 600 - 4 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
4 600 - 4 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski A1

administracja

office managament

HR

Obsługa biura

Opis stanowiska

Friendly offer

Szukamy Office Managera/ki!


Jeśli jesteś osobą energiczną, zaangażowaną i działasz z nastawieniem „can-do” – ta rola może być właśnie dla Ciebie!


Jako Office Manager/ka będziesz odpowiadać za sprawne funkcjonowanie naszego biura w centrum Warszawy oraz wspierać codzienną pracę całego zespołu.


Kim jesteśmy?


ReSpo.Vision to technologiczny startup z branży SportsTech 🚀 ⚽ Tworzymy zaawansowane algorytmy AI i Computer Vision, które sczytują szczegółowe dane pozycyjne 3D zawodników z wydarzeń sportowych, na których bazie budujemy innowacyjne produkty dla klubów i mediów sportowych (zaawansowane analizy, wizualizacje 3D, i wiele innych). 


Czym będziesz się zajmować?

  • Zarządzaniem codziennym funkcjonowaniem biura – w tym zamówieniami (kawa, napoje, przekąski, materiały biurowe) oraz dbaniem o porządek i przyjazną atmosferę w przestrzeni wspólnej;
  • Współpracą z kontrahentami – takimi jak firma sprzątająca, zarządca budynku czy dostawcy sprzętu (np. dzierżawa ekspresu do kawy);
  • Organizacją integracji i wydarzeń firmowych – od wspólnych wyjść na pizzę po większe spotkania;
  • Zarządzaniem korespondencją firmową – obsługa przesyłek przychodzących i wychodzących;
  • Wsparciem w procesach onboardingu i offboardingu – przygotowywaniem stanowisk pracy, koordynacją formalności oraz powitaniem (lub pożegnaniem) członków zespołu;
  • Wsparciem administracyjnym – w tym opieką nad obiegiem dokumentów, przygotowywaniem materiałów do rozliczeń, kontrolą kompletności umów oraz archiwizacją faktur;
  • Wsparciem procesów HR – pomocą w obsłudze benefitów, organizacją ankiet satysfakcji i inicjatyw wspierających dobrostan zespołu;
  • Organizacją wyjazdów służbowych – zakupem biletów na konferencje, biletów lotniczych oraz rezerwacją hoteli;


Aplikuj do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku administracyjnym;
  • Chcesz pracować stacjonarnie z naszego biura w centrum Warszawy;
  • Cechuje Cię komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną i dobrze zorganizowaną;
  • Wnosisz do zespołu pozytywną energię i entuzjazm;


Oferujemy:

  • Pracę na ⅘ etatu (z możliwością poszerzenia etatu w najbliższej przyszłości w miarę rozwoju firmy oraz Twoich kompetencji); 
  • Zatrudnienie w oparciu o dowolny rodzaj umowy: Umowę o pracę, Umowę zlecenie lub B2B;
  • 3 miesięczny okres próbny;
  • Wynagrodzenie w oparciu o UoP/ UZ 4800 zł brutto lub odpowiednik na B2B;
  • Pracę w środowisku startupowym – bez dress code’u, w przyjaznej, nieformalnej atmosferze;
  • Elastyczny grafik i dużą samodzielność w organizacji dnia pracy;
  • Płatne dni wolne (w przypadku współpracy długoterminowej);
  • Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną (Medicover Zdrowie Premium) oraz kartę Multisport;



4 600 - 4 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem ukraińskim

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Poznań
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa

Finance & Administration Specialist [100% remote]

Nowa
5 000 - 8 000 PLN/mies.
Mindlink
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
analiza
budżetowanie
Nowa