Powstaliśmy w 1970 roku w Londynie. Dziś jesteśmy jedną z największych grup reklamowych na świecie - posiadamy 114 biur w 67 krajach i z przyjemnością zatrudniamy ponad 6500 talentów. Wykorzystujemy siłę naszych pomysłów do tworzenia bliskich i spersonalizowanych doświadczeń ludzi z markami. Mieszamy dane, media i technologię z kreatywnością, bo tylko razem mają one moc zmiany ludzkich zachowań i wpływania na sukces naszych klientów. Wierzymy, że gdy pracujemy blisko jako zespół wraz z naszymi klientami nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Nasz team tworzymy w oparciu o talenty, które wyróżniają się swoją osobowością, etyką zawodową, kompetencjami, głodem sukcesu i ciekawością świata. Jesteśmy pasjonatami pielęgnowania najlepszych talentów, dlatego kiedy do nas dołączysz, Twoja podróż będzie Twoją ciągłą ewolucją i rozwojem. U nas każdy ma równe szanse! Sprzeciwiamy się dyskryminacji poprzez wiek, płeć, religię, rasę, orientację seksualną, pochodzenie, niepełnosprawność i inne różnice. #NothingXimpossible #Saatchi&Saatchi RE-Imagine #OneTeamOneDream
Dołącz do nas i zaangażuj się w działania z influencami i twórcami, prowadzone dla największych marek, pracując w jednej z czołowych międzynarodowych agencji reklamowych.
Bądź częścią zespołu, który kształtuje świat komunikacji i współtwórz kampanie nagradzane na festiwalach reklamowych.
W swojej codziennej pracy będziesz współpracować z działami kreacji, social media & content, a także korzystać z ekspertyzy strategii.
Czym będziesz się zajmować?
- Researchem influencerów do kampanii
- Wsparciem przy przygotowaniu i realizacji kampanii z udziałem influencerów;
- Kosztorysowaniem i monitorowaniem przebiegu projektów oraz ich bieżącą optymalizacją;
- Analizą efektywności prowadzonych działań, raportowaniem oraz przedstawianiem rekomendacji, które mają je poprawić;
- Kontaktem i współpracą z twórcami/ influencerami;
- Rozwojem relacji z Klientami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Doświadczenia w prowadzeniu kampanii z influencerami lub chęci rozwoju w tej dziedzinie;
- Dobrej znajomości rynku influencerskiego oraz trendów na nim panujących;
- Dużej wiedzy o kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok oraz pierwszych doświadczeń w tworzeniu treści w tych kanałach;
- Umiejętności przeprowadzenia researchu twórców oraz analizy efektów działań z influencerami;
- Znajomości przykładów dobrych kampanii z twórcami internetowymi;
- Umiejętności rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach kryzysowych;
- Kreatywności i zaangażowania w powierzane obowiązki;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Na co możesz liczyć?
- Wsparcie Twojego rozwoju - jesteśmy pasjonatami pielęgnowania najlepszych talentów, chętnie dzielimy się wiedzą i sami nieustannie rozwijamy;
- Pracę dla dużych, międzynarodowych marek i lokalnych klientów;
- Pracę hybrydową - trzy dni w biurze, a pozostałe tam, gdzie chcesz;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, a w niej m.in. dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, platform streamingowych, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą”).
- Możliwość uczenia się dwóch wybranych przez Ciebie języków obcych (do wyboru: angielski, niemiecki, hiszpański, włoski i francuski) z pomocą dedykowanej platformy i wskazanej przez Ciebie osoby.
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Przestrzeń do wyrażania siebie i wdrażania własnych pomysłów;
- Stabilne zatrudnienie z wynagrodzeniem adekwatnym do Twoich umiejętności, zaangażowania i doświadczenia;
- Szanse na wykorzystywanie wszystkich możliwości, jakie daje grupa Publicis;
- Zespół pełen ciekawych ludzi, którym „się chce”. :)
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.