STRABAG w Polsce jest częścią europejskiego koncernu budowlanego, będącego 180 lat synonimem jakości w budownictwie, realizującego na świecie ponad 15 tys. projektów rocznie.
budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy
nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze
odpowiedzialność w zakresie PPM (przeglądy i konserwacje)
optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem/ zarządcą obiektu
rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, analizy zużyć mediów
Wymagania
wykształcenie min. średnie techniczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z technicznym utrzymaniem obiektów
kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
mile widziana umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office