Zadania
- nadzór przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża FM)
- zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy, współpraca w zakresie PPM, budżetów, CAPEX, OPEX
- budowanie zespołu technicznego poprzez rekrutację, zatrudnienie, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
- optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
- utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu i zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac
- rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
- raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, rozliczenia mediów najemców, analizy zużyć
- wskazywanie rozwiązań, propozycji modernizacji technicznych instalacji oraz ustosunkowywanie się do oczekiwań
- zarządcy nieruchomości oraz najemców
Wymagania
- wykształcenie techniczne, mile widziane wyższe oraz z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
- doświadczenia na podobnym stanowisku oraz w zarządzaniu zespołem dedykowanym dla nieruchomości
- kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
- umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- prawo jazdy kat. B
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, w tym terminologii technicznej z zakresu nieruchomości
- zaangażowanie, samodzielność
Oferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji • stanowisko z potencjałem rozwoju w organizacji • opieka zdrowotna, ubezpieczenie, szkolenia, Multisport • ciekawa, pełna wyzwań praca