St.Specjalista/-ka ds.Performance Media - Sales&Customer Care Area
Nowa
Marketing

St.Specjalista/-ka ds.Performance Media - Sales&Customer Care Area

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
T-Mobile Polska S.A.

T-Mobile Polska S.A.

Jesteśmy firmą technologiczną i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Udostępniamy na rynku 5G, oferujemy najlepsze usługi mobilne, a dzięki wielu Data Center zapewniamy liczne usługi ICT. Oferujemy usługi z zakresu rozwiązań cloud oraz cybersecurity.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

marketing

performance marketing

Meta Ads

Google Ads

Opis stanowiska

offer-banner

Szukamy Eksperta/-ki ds. Projektów B2C, który będzie miał/-a wpływ na kluczowe projekty widoczne dla milionów klientów. Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za realizację najważniejszych inicjatyw w pionie B2C, prowadząc projekty o dużej skali i ogromnym strategicznym znaczeniu.



Opis stanowiska

  • Tworzenie oraz wdrażanie strategii kampanii efektywnościowych (Performance Marketing) w kanałach Paid Social, Paid Search, Display, Mailing, Afiliacja i innych, ze szczególnym uwzględnieniem Paid Social (głównie Meta, TikTok i LinkedIn)
  • Testowanie i poszukiwanie nowych działań nastawionych na pozyskiwanie leadów i zamówień za pomocą kampanii performance marketingowych
  • Wprowadzanie nowych rozwiązań, zaawansowanych testów, analiz
  • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii dla eCommerce (B2C, małe B2B)
  • Zarządzenie budżetem marketingowych i realizacja planów sprzedażowych dla prowadzonych działań
  • Przygotowanie raportów, analiz i prezentacji dotyczących efektywności kampanii performance oraz prowadzonych projektów
  • Koordynacja prowadzonych działań z agencjami i domami mediowymi
  • Zarządzenie projektami oraz koordynacja działań związanych z obsługą prowadzonych kampanii, w tym różnych jednostek zaangażowanych w projekt
  • Poszukiwaniem i inicjowanie nowych rozwiązań oraz bieżących usprawnień zwiększających efektywność działań
  • Monitorowanie rynku i trendów w obszarze kampanii efektywnościowych i e-commerce



Wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii performance marketing w różnych kanałach po stronie agencji lub klienta
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Meta Ads, TikTok Ads i LinkedIn Ads, Google Ads.
  • Wiedza dotycząca modeli atrybucji, okna konwersji i umiejscowienia kanałów w lejku zakupowym
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień i rynku mediów digital oraz e-commerce
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, Campaign Manager, Looker Studio
  • Umiejętność prezentowania wyników kampanii i rekomendacji
  • Umiejętność budowania strategii oraz prowadzenia, analizy i optymalizacji kampanii efektywnościowych
  • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Nastawienie na cel i inicjatywa w działaniu, kreatywność i komunikatywność


 

Oferujemy

Oferujemy realny rozwój w kierunku zarządzania projektami oraz projektowania rozwiązań. Pracując z nami, zyskasz możliwość zdobywania nowych kompetencji w obszarze zarządzania złożonymi projektami oraz wpływania na kształt nowoczesnych produktów i usług.

Jeśli chcesz mieć wpływ na projekty o rzeczywistym znaczeniu, współpracować z najlepszymi specjalistami i rozwijać swoje umiejętności w wymagającym, ale inspirującym środowisku – dołącz do nas! 🚀

Rekomendowane oferty

Starszy Specjalista PPC (Google Ads & Meta Ads)

Nowa
9 000 - 13 000 PLN/mies.
Indygo Agency
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
Facebook Ads
Google Analytics
Nowa