Cześć!
Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Wirtualnej Polski jako Programmatic Specialist! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Kontakt i bezpośrednią współpraca z agencjami, domami mediowymi i kluczowymi klientami bezpośrednimi,
- Kontakt z klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic,
- Planowanie oraz nadzór nad realizacją budżetów reklamowych,
- Techniczne przygotowywanie startu kampanii reklamowych,
- Optymalizacja i analiza wyników kampanii.
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
- Mile widziane 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Programmatic Specialist lub podobnym,
- Praktyczna znajomość platform SSP (Google Ad Manager, Adform),
- Umiejętność analizy i interpretacji danych oraz narzędzi analitycznych,
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność pracy w zespole,
- Znajomość języka angielskiego.
Co zyskasz:
- Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej
- Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub działalność gospodarczą
- Dużą samodzielność działania
- Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej
- Możliwość pracy hybrydowej
- Dostęp do platformy kafeteryjnej