• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówHRHRHR Business Partner / HR Manager
    HR Business Partner / HR Manager
    HR
    YZEE sp. z o.o. (ANSIN)

    HR Business Partner / HR Manager

    YZEE sp. z o.o. (ANSIN)

    Kraków
    Rodzaj pracy
    Niepełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    excel

    Opis stanowiska

    Jeśli…

    • praca z ludźmi i dla ludzi sprawia Ci przyjemność;
    • łączysz w sobie empatię z umiejętnością strategicznego myślenia;
    • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń;
    • potrafisz efektywnie wspierać zespół w osiąganiu celów;
    • jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji i budowania relacji;
    • lubisz wpływać na rozwój kultury organizacyjnej i cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy;
    • jesteś zaangażowana(y) i nie boisz się różnorodności zadań.


    Odpowiedziałeś na któryś z powyższych punktów twierdząco?

    To być może jesteś osobą, której szukamy.



    ⭐️ Kilka słów o nas


    Nasza marka ANSIN, założona w 2019 roku, jest synonimem ponadczasowej mody, która stawia na funkcjonalność, minimalizm i jakość. Naszym celem jest tworzenie ubrań, które są trwałe i niezmiennie modne. Nasz asortyment obejmuje nie tylko ponadczasowe t-shirty, topy, longsleevy, body, swetry i dresy, ale również sukienki, koszule, golfy i inne elementy garderoby dla mężczyzn i kobiet. Wszystko to możesz zobaczyć na naszej stronie ANSIN.

    Wierzymy w transparentność i lokalność produkcji, która odbywa się wyłącznie w Polsce, w duchu SLOW FASHION. Pracujemy z małymi, lokalnymi szwalniami, używając tylko najwyższej jakości materiałów. Dzięki temu każdy produkt jest nie tylko piękny, ale i trwały.

    Nasze działania są zgodne z ideą LESS WASTE. Zamówienia wysyłamy w ekologicznych, kartonowych opakowaniach z biodegradowalnym wypełnieniem, a także organizujemy outletowe akcje, by nadać drugie życie produktom wykorzystanym podczas sesji zdjęciowych czy z drobnymi uszkodzeniami.

    Pracujemy głównie w naszym biurze przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego w Krakowie. W ANSIN tworzymy zgrany, niewielki zespół, liczący 15 osób, co sprzyja budowaniu silnych relacji, wzajemnemu wsparciu i utrzymaniu pozytywnej atmosfery. Stawiamy na kreatywne podejście do pracy, celebrowanie ważnych osiągnięć oraz ciągłe dążenie do innowacji i rozwoju zarówno osobistego, jak i całej organizacji.


    ⭐️ Na czym polega praca HR Business Partnera / HR Menedżera/ki w ANSIN?


    Jako HR Business Partner / HR Menedżer w ANSIN, będziesz pełnić kluczową rolę w kształtowaniu i rozwijaniu naszej kultury organizacyjnej oraz zarządzaniu talentami w firmie. Twoje działania obejmą zarówno strategię zarządzania zasobami ludzkimi, jak i bieżące wsparcie naszego zespołu. Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych procesów rekrutacyjnych, planowanie i realizację programów szkoleniowych oraz rozwój kariery pracowników.


    Twoja rola będzie również obejmować regularne spotkania z zespołem, organizację wyjazdów integracyjnych i eventów, które wzmacniają zaangażowanie i motywację pracowników. Twoja praca będzie zależała od Twojej inicjatywy, ponieważ obszar HR w ANSIN jest jeszcze w fazie intensywnego rozwoju i wzrostu. Spodziewaj się, że będziesz miał wiele możliwości do wprowadzania usprawnień i optymalizacji istniejących procesów. Będziesz ściśle współpracować z CEO ANSIN oraz zespołem liderów, aby na bieżąco dostosowywać strategię zarządzania ludźmi do potrzeb firmy oraz nadchodzących wyzwań. Twoja praca jako HR Business Partner / HR Menedżer będzie miała bezpośredni wpływ na sukces ANSIN, przyczyniając się do budowania zespołu.

    Na początku proponujemy zatrudnienie na pół etatu z możliwością pracy do 3/4 etatu, z ogromnym potencjałem do rozszerzenia do pełnego etatu po pierwszych kilku miesiącach współpracy.

    Dodatkowa opcja: Jeśli chcesz od razu współpracować z nami w większym wymiarze czasowym, możesz zaopiekować się dodatkowo naszym biurem w roli opiekuna biura. Obowiązki te zajmują 20 godzin miesięcznie i wzbogacają przyjemność z pracy w biurze, wpływając pozytywnie na atmosferę.


    ⭐️ Co damy Ci w ramach współpracy z nami:


    • elastyczne godziny pracy: na początku proponujemy zatrudnienie na pół etatu z możliwością pracy do 3/4 etatu, z ogromnym potencjałem do rozszerzenia do pełnego etatu po pierwszych kilku miesiącach współpracy;
    • miejsce pracy: stacjonarnie w Krakowie z możliwością pracy hybrydowej (do 1 dnia w tygodniu). Każdy może dostosować godziny pracy do swoich potrzeb;
    • elastyczność zatrudnienia: oferujemy wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji - na umowę o pracę od 6 500 zł do 10 500 zł brutto, a przy współpracy B2B od 7500 zł do 11 500 zł netto (przy pełnym etacie). Wynagrodzenie jest proporcjonalne do zaangażowania (½ lub ¾ etatu).
    • wpływ i sens Twojej pracy - Twoja praca będzie miała realny wpływ na wizerunek i rozwój zespołu ANSIN. Nasz zespół ceni kreatywność i nowe pomysły, które wspierają budowanie poczucia zespołowości;
    • szerokie możliwości rozwoju – otrzymasz od nas budżet edukacyjny na szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki oraz możliwość zakupu książek na koszt firmy. Twój rozwój to również rozwój ANSIN; 
    • komfort Twojej pracy – zawsze wysłuchamy Twoich potrzeb oraz pomysłów; będziemy dzielić się cyklicznym szczerym feedbackiem oraz dbać, by jak najlepiej Ci się pracowało w ANSIN; 
    • pracę w zgranym zespole - który skrupulatnie realizuje swoje cele, ale też z chęcią porozmawia z Tobą na luzie przy kawie; 
    • cykliczny pakiet produktowy ANSIN - głęboko wierzymy w to, że najlepszą reklamą naszych produktów jest nasz Team i dlatego w ramach pracy w ANSIN, będziesz mógł z nich korzystać 🙂;
    • dowolną formę zatrudnienia - ponieważ dla każdego z nas ważne są inne aspekty;
    • sprzęt - Macbook. Dobre narzędzia ułatwiają pracę, a ponadto w ANSIN cenimy design i minimalizm.



    ⭐️ Zadania jakie będziesz z nami realizować:


    Rekrutacja i wdrażanie pracowników:

    • przygotowywanie i monitorowanie procesu rekrutacji;
    • selekcja zgłoszeń oraz odbywanie pierwszych spotkań rekrutacyjnych;
    • opieka nad skrzynką mailową rekrutacja;
    • prowadzenie procesu onboardingu i offboardingu pracowników.

    Wsparcie procesów zarządczych dla innych menedżerów i CEO:

    • kształtowanie rozwoju zawodowego pracowników, inicjowanie programów rozwojowych, określanie ścieżek awansu, tworzenie profili kompetencyjnych oraz definiowanie zakresów odpowiedzialności pracowników;
    • przygotowywanie procesu ewaluacji pracowników oraz uczestnictwo wraz z liderami w spotkaniach z poziomu HR;
    • regularne wsparcie liderów w zarządzaniu zespołem, rozwiązywaniu wyzwań oraz dbaniu o pracowników.

    Dbanie o kulturę organizacyjną 

    • organizowanie spotkań oraz wyjazdów zespołu: integracyjnych, podsumowań kwartalnych, spotkań świątecznych i innych drobniejszych wydarzeń;
    • opieka nad rozwojem pracowników - organizacja szkoleń, rozwijanie wewnętrznej wikipedii firmowej, dbanie o biblioteczkę z książkami;
    • dbanie o ducha zespołu oraz atmosferę podczas codziennej pracy. 

    Rozwój obszaru HR w ANSIN:

    • tworzenie procesów oraz narzędzi dla pracowników (ewidencja czasu, urlopów oraz benefitów);
    • aktualizacja polityki HR w ANSIN;
    • tworzenie bazy wiedzy (WIKI ANSIN);
    • dostrzeganie luk i braków, które można wdrożyć w ANSIN, by całemu zespołowi lepiej i efektywniej się pracowało;
    • optymalizacja procesów zarządzania zasobami ludzkimi, ustalanie strategii i potrzeb kadrowych, projektowanie efektywnych metod i narzędzi rekrutacyjnych, które wspierają dynamiczny rozwój organizacji.

    Dodatkowo, zarządzanie biurem ANSIN (przy chęci podjęcia współpracy na ¾ lub cały etat):

    • Zaopatrzenie biura - zakupy artykułów spożywczych, chemicznych, biurowych oraz sprzętu i mebli;
    • dbanie o korespondencję biurową - wysyłanie listów, odbieranie paczek (biurowych, nie wysyłek produktów ANSIN 🙂);
    • dbanie o estetykę i porządek biura - koordynacja z Panią Sprzątającą pracującą w naszym biurze.



    ⭐️ Czego od Ciebie potrzebujemy? 


    • minimum 2-letnie doświadczenie jako HR Business Partner lub Menedżer HR w małej lub średniej firmie – powinieneś wiedzieć, jak samodzielnie tworzyć i skutecznie rozwijać obszar HR;
    • znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, w tym rekrutacją, szkoleniami, rozwojem pracowników oraz prawem pracy;
    • umiejętności budowania i utrzymywania silnych relacji z pracownikami na wszystkich poziomach organizacji;
    • doświadczenie w projektowaniu i implementacji polityki HR, które wspierają cele biznesowe i kulturę organizacyjną;
    • wysoki poziom empatii i zdolności interpersonalnych, pozwalających na zrozumienie i wsparcie pracowników w ich potrzebach oraz aspiracjach;
    • zdolność dostrzegania szans dla rozwoju organizacji oraz inicjowania działań, które przynoszą korzyści zarówno pracownikom, jak i firmie;
    • podstawowa znajomość MS Office lub narzędzi Google (Arkusze, Docs, Formularze); 
    • pracowitość, samodzielność i zaangażowanie;
    • umiejętności pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku, a także zdolność do szybkiego reagowania na zmiany na rynku;
    • dostępności na miejscu - w Krakowie na ½ lub ¾ etatu;
    • mile widziana dostępność od zaraz.


    Chcesz aplikować? 

    Jeśli już jesteś pewien, że chcesz dołączyć do naszego zespołu przed Tobą ostatni krok:

    ✏️ wypełnij formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu lepiej Cię poznamy. Link do  FORMULARZA 👈

     Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem. 

     🗓 Na zgłoszenia czekamy do 31 lipca 2024 r., do godziny 23:59.


    Harmonogram rekrutacji:

    • 9 - 31 lipca - I etap rekrutacji - wysłanie zgłoszeń;
    • 1 - 2 sierpnia - czytamy zgłoszenia i wybieramy osoby do kolejnego etapu;
    • 5 - 7 sierpnia - prowadzimy rozmowy online - II etap
    • 8 sierpnia - wybieramy osoby do III etapu; 
    • 9 - 14 sierpnia - rozmowy z kandydatami stacjonarnie + zadanie praktyczne
    • 19 sierpnia - wyniki rekrutacji.
    1 941 - 2 976 USD

    B2B

    1 682 - 2 717 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Assistant Manager / Manager with German – HR Transformation

    Assistant Manager / Manager with German – HR Transformation

    Nowa
    KPMG
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    ms excel
    SAP
    Workday
    Nowa
    Specjalista HR & Agile

    Specjalista HR & Agile

    Nowa
    InsERT S.A.
    Wrocław
    Agile
    it
    Nowa
    HR Business Partner

    HR Business Partner

    Nowa
    STS
    Katowice
    praca w grupie
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Asystentka / Asystent biura

    Asystentka / Asystent biura

    Nowa
    1 294 - 1 941 usd
    ITRun Consulting
    Warszawa
    Angielski
    skuteczna komunikacja
    Microsoft Office
    Nowa
    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Lubin
    ms excel
    niemiecki
    HR
    Nowa