MarTech Project Manager
Zarządzanie

MarTech Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ADEMOTION sp. z o.o.
Jesteśmy innowacyjną i nagradzaną młodą spółką technologiczną, działającą w obszarze marTech i big data. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy MarTech Project Managera.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
●        Zarządzanie projektami IT/AI dla różnych branż
●        Definiowanie założeń, celów i zakresu projektów na podstawie analizy potrzeb biznesowych
●        Stworzenie planów, harmonogramów działań, specyfikacji technicznych, logiki działania oprogramowania, schematów, relacji, scenariuszy dla danego projektu
●        Planowanie działań koniecznych do osiągnięcia postawionych celów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy firmą a kontrahentami
●        Definiowanie potrzebnych zasobów i określanie realistycznych ram czasowych dla realizacji projektów, mitygacja ryzyka w projektach
●        Budowanie zespołu do celów realizacji projektu
●        Delegowanie zadań do członków zespołu oraz podwykonawców i bieżące monitorowanie postępu prac, a także zgodności z przyjętymi wskaźnikami i harmonogramem, rozliczanie prac
●        Udział w opracowywaniu optymalnych rozwiązań dla projektów oraz samodzielna realizacji działań jak również nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów
●        Analiza wyników prowadzonych działań w formie raportów oraz poszukiwanie możliwości optymalizacji

Oczekiwania:
●        Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki e-biznes / zarządzanie projektami)
●        Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w startupie
●        Doświadczenie w kierowaniu dużymi projektami marTech - minimum 3 zrealizowane projekty, w tym minimum 1 duży projekt 
●        Znajomość metodyki zarządzania projektami (np. Srcrum, Agile) i zagadnień związanych z prowadzeniem projektów informatycznych
●        Dobra znajomość narzędzi: MS Office, MS Project, Atlassian JIRA i Confluence, Trello
●        Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej, zespołu projektowego i współpracy w zespole
●        Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
●        Umiejętność pracy z zespołem rozproszonym
●        Kreatywne myślenie, szybkość w działaniu, zorientowanie na cel
●        Znajomość branży reklamowej
 
 Oferujemy:
●     Umowę B2B
●     Wynagrodzenie 12 - 14k PLN netto
●     Atrakcyjny system premiowania, po pierwszym roku współpracy ESOP
●     Samodzielność w działaniu i możliwość budowania strategii digitalowej produktu od podstaw
●     Miłą atmosferę (bez korporacyjnych ograniczeń) w dynamicznie rozwijającej się spółce marTech w biurze w centrum Warszawy
●     Możliwość rozwoju w obszarze rynku internetowego i startupowego
●     Współpracę z kreatywnym, zgranym zespołem z kilkunastoletnim doświadczeniem w reklamie