SEO Specialist
Inne

SEO Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
eBilet Polska Sp. z o.o.

eBilet Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią czegoś większego. Grupa Allegro to 10 firm tworzących wiodącą w Europie Środkowej markę e-commerce. Baza naszych sprzedawców liczy obecnie około 135 tys. merchantów, a łącznie mamy prawie 18 milionów klientów. Jednym z naszych celów jest rozwijać e-commerce tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia i najprostszy proces zakupowy poprzez platformy sprzedażowe.Chcesz zadbać o to razem z nami? Dołącz do zespołu.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Weźmiesz udział w tworzeniu i egzekucji strategii SEO dla największego serwisu eventowego w Polsce
  • Realnie wpłyniesz na naszą widoczność w wyszukiwarce Google
  • Będziesz optymalizować i testować nowe rozwiązania w obszarze SEO oraz poszukiwać skalowalnych rozwiązań
  • Będziesz na bieżąco śledzić najnowsze trendy w SEO oraz reagować w momencie zmian algorytmu
  • Weźmiesz udział w tworzeniu, rozwijaniu i wdrażaniu narzędzi wewnętrznych (m.in. automatyzacja zadań)
  • Sprawdzisz co robi konkurencja
  • Wykorzystasz wiedzę i wdrożysz rekomendacje wynikające z zewnętrznych audytów SEO
  • Będziesz monitorować wskaźniki efektywności każdego ze swoich działań
  • Wesprzesz działy marketingu oraz IT w ich najważniejszych projektach

Ze swojej strony oferujemy:

  • Pracę pełną codziennych wyzwań w największej firmie w Polsce zajmującej się sprzedażą biletów na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe
  • Fajną atmosferę w zespole, który wie dokąd (i jak szybko) chce dojechać
  • Dużo wiedzy i rozwoju, w tym szkoleń specjalistycznych czy angielskiego
  • Bogaty pakiet benefitów dla Ciebie

Poszukujemy osób, które:

  • Posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w SEO dla projektów e-Commerce
  • Mogą pochwalić się udokumentowanymi sukcesami osiągniętymi w SEO
  • Mają wysoko rozwinięte umiejętności analizy danych
  • Wykorzystują aktualną wiedzę oraz techniki dotyczące pozycjonowania
  • Znają bardzo dobrze narzędzia: Google Search Console, Google Analytics, Semrush, Ahrefs, Screaming Frog, Senuto, SemStorm, Similarweb, MS Excel
  • Posiadają znajomość architektury informacji oraz elementów HTML/CSS/JS wspierających SEO
  • Bardzo dobrze organizują swoją pracę i potrafią pracować w zespole
  • Potrafią komunikować się w języku angielskim
  • Interesują się kulturą, sportem, muzyką, czy rozrywką