Product Owner (Aplikacja Fitney)
Zarządzanie

Product Owner (Aplikacja Fitney)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Daftcode to grupa technologiczna napędzana przez analityczne podejście do biznesu. Operując w modelu venture building, tworzy, rozwija i inwestuje w startupy m.in. w takich dziedzinach, jak Deep Tech, Cyber Security, Blockchain, Fin Tech czy Insur Tech. Daftcode stworzył już kilkanaście spółek technologicznych (m.in. Nethone, Skriware, Straal czy Indoorway) i dokonał 6 inwestycji VC (m.in. Booksy, Tylko i Sie.Jemy).

Firma oferuje budowanym u siebie startupom pełne wsparcie techniczne i biznesowe, co pozwala im sprawnie wejść na rynek i szybko rosnąć. Daftcode pracuje z indywidualnymi założycielami startupów, zespołami na wczesnym etapie rozwoju, ale też z istniejącymi już podmiotami, które poszukują finansowania lub wsparcia w komercjalizacji i skalowaniu biznesu. Więcej informacji dostępnych jest na stronie daftcode.com

Poszukujemy Product Ownera do zespołu DaftGrowth:
 
DaftGrowth zajmuje się tworzeniem produktów cyfrowych B2C – jego członkowie wyszukują i testują pomysły biznesowe, a jeśli się sprawdzą, tworzą produkt od zera i rozwijają go. Zespół stworzył już m.in. Focusly i SkillUp, a w planach ma kolejne projekty! 🚀

Product Owner, którego poszukujemy, dołączy do multidyscyplinarnego zespołu produktu Fitney
Fitney to platforma treningowa i dietetyczna dostępna w wersji webowej i mobilnej (iOS i Android). Aplikacja oferuje indywidualne plany treningowe dostosowane do potrzeb i poziomu zaawansowania użytkowników przygotowane przez doświadczonych trenerów przy wsparciu algorytmu Fitney. Dodatkowo, aplikacja zawiera ogromną bazę zbilansowanych i smacznych przepisów przygotowanych przez wykwalifikowaną kadrę dietetyków. Fitney jest dostępne w 3 językach (polskim, angielskim i hiszpańskim) i można z niego korzystać w całej Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej.


Czym będziesz się zajmować?
  • Zarządzaniem rozbudowanym produktem, którego misją jest poprawa kondycji zdrowotnej użytkowników 
  • Koordynowaniem pracy multidyscyplinarnego zespołu (programiści, UX/UI, marketing, biznes)
  • Ścisłą współpracą z zespołem developerskim w zakresie przekazywania szczegółów dotyczących produktu
  • Nadzorowaniem terminowego dostarczania funkcjonalności aplikacji przez zespół developerski
  • Zarządzaniem backlogiem poprzez przekładanie potrzeb biznesowych na praktyczne wymagania 
  • Analizą wymagań funkcjonalnych i technicznych oraz
  • Analizą kluczowych metryk aplikacji 
  • Aktywnym poszukiwaniem nowych możliwości rozwoju produktu
  • Współpracą z Team Leaderem oraz innymi Product Ownerami
  • Współpracą z trenerami i dietetykami w celu doskonalenia produktu

Pasujemy do siebie, jeśli:
  • Masz min. 3 lata doświadczenia jako Product Owner lub w pracy na podobnych stanowiskach (np. analitycznych, zarządzających projektami/produktami)
  • Znasz metodologię Agile (mile widziane: Scrum, Lean Startup)
  • Masz umiejętności analityczne pozwalające wdrażać zmiany w projekcie na podstawie danych
  • Masz wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami/produktami
  • Znasz techniczne zagadnienia tworzenia aplikacji webowych i natywnych
  • Interesują Cię trendy w świecie usług internetowych w tym aplikacji B2C, SaaS
  • Umiesz myśleć analitycznie i kreatywnie rozwiązywać problemy z dużą dbałością o szczegóły,
  • Potrafisz brać odpowiedzialność za wykonywane zadania
  • Biegle porozumiewasz się w języku angielskim (poziom min. C1)
  • Wychodzisz z własną inicjatywą i przyjmujesz nowe pomysły z otwartością
  • Możesz nazwać się osobą dojrzałą biznesowo oraz dobrze komunikującą się
  • Cenisz sobie zdrowy styl życia i chcesz tworzyć produkty wellbeing 

Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych i pozyskiwaniu dla nich użytkowników
  • Doświadczenie w tworzeniu produktów internetowych od zera
  • Doświadczenie w pracy z produktami oferowanymi w modelu subskrypcyjnym
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu użytkowników w modelu afiliacyjnym 
  • Ogólna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowych i/lub strategii działań w social media i influencer marketingu
  • Podstawowa wiedza z dziedzin takich jak: UX, UI, A/B testing, płatności online 

Co oferujemy ?

  • 26 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług
  • 100% płatne nieobecności spowodowane chorobą 
  • Pracę hybrydową (50/50) lub stacjonarną 
  • Wpływ na realizowane projekty oraz dużą autonomię w podejmowaniu decyzji
  • Regularny feedback – zarówno techniczny, jak i rozwojowy 
  • Swobodną atmosferę pracy sprzyjającą dzieleniu się pomysłami i przemyśleniami 
  • Elastyczne godziny pracy – nasze core hours to godziny 10:00–15:00

A ponadto benefity takie jak:
🏥  Prywatną opiekę medyczną (Enel-Med lub Medicover) 
⚽️  Dofinansowanie karty MultiSport
📖  Firmową bibliotekę
🇪🇸🇬🇧🇩🇪🇯🇵  Lekcje języków obcych (angielski, niemiecki, hiszpański i japoński) 
💻  Sprzęt dopasowany do Twoich potrzeb
☕️  Najlepszą kawę w mieście!
🏢  Świetną lokalizację biura (Warsaw Spire, 40. piętro)
🎮 🏒  Chill-room z symulatorem Gran Turismo 6, dużym ekranem z PS5, gitarą, mini-hokejem i innymi gadżetami