JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, Winston, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy prawie 3 000 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową: nasz udział w rynku wzrósł ponad czterokrotnie, a wolumen produkcyjny zwiększył się ponad dziesięciokrotnie.
Jednak JTI to więcej niż biznes. JTI to ludzie, ich talenty i potencjał. Wierzymy, że kiedy nasi pracownicy mogą być sobą, podróżować, uczyć się i rozwijać, nasz biznes również będzie się rozwijać. Nieustannie od 12 lat należymy do grona Top Employer Polska. Co roku jesteśmy wyróżniani i zajmujemy najwyższe pozycje w rankingu, a w latach 2017, 2019 i 2020 zajęliśmy 1. miejsce.
Więc jeśli chcesz być częścią firmy, która daje Ci nieograniczone możliwości… po prostu dołącz do nas. #JoinTheIdea
Obecnie do Commercial Planning poszukujemy:
CRM system Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
Umowa na czas określony (1 rok)
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do końca 2022 i bogaty pakiet benefitów
- profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
- indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
- pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżanki spoza Polski
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
- pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze*, w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
*w czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym.
Czym będziesz się zajmować?
- prowadzeniem projektu wdrożeniowego systemu CRM opartego na Oracle Sale Cloud, w tym analiza potrzeb stakeholderów, weryfikacja możliwości systemu rozwijaniem, dostosowania procesów i procedur
- tworzeniem, testowaniem oraz wdrażaniem gotowych narzędzi informatycznych
- po wdrożeniu praca w roli product ownera włączając w to weryfikację możliwości nowych wersji, sugerowanie zmian, kontakt z teamem globalnym
- koordynowaniem procesów bazodanowych oraz integracji poprzez API
- wsparciem technicznym w projektach biznesowych dotyczących systemu CRM
- a przez cały okres uważne słuchanie potrzeb użytkowników systemu informatycznego i dbanie o wysoki poziom realizacji zadań
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia pracy w dziale Analiz/ IT
- uczestniczyłeś w projektach prowadzonych w Agile i SCRUM
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- biegle posługujesz się pakietem MS Office oraz znasz aplikacje biznesowe CRM
- posiadasz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w grupie
- cechujesz się rzetelnością i dokładnością w wykonywaniu powierzanych zadań
- umiesz podejmować samodzielnie decyzje i rozwiązywać problemy
Mile widziane:
- znasz zagadnienia związane z rolą product ownera
- masz doświadczenia samodzielnego prowadzenia projektów biznesowych
Jeżeli zdecydujesz się na udział w tej rekrutacji, administratorem Twoich danych będzie JTI Polska sp. z o.o. z siedzibą w Starym Gostkowie. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi procesu rekrutacyjnego, w którym bierzesz udział. Szczegółową informację na temat przetwarzania Twoich danych i Twoich praw znajdziesz
tutaj.