Maczfit powstał z marzenia - aby zmienić nawyki żywieniowe Polaków na zdrowsze. Już od 6 lat mamy okazję spełniać to marzenie i sprawiać, że dni klientów Maczfit są smaczniejsze. :) Dzięki temu możemy pochwalić się mianem lidera na rynku diet pudełkowych w branży cateringowej. A to wszystko dzięki ludziom, których łączy wspólna pasja do pracy oraz zdrowia.
Pracownikom Maczfit oferujemy stabilne zatrudnienie i gwarancję rozwoju zawodowego w firmie, która wyznacza trendy i nadaje tempo branży.
A teraz, wraz z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby, która wspólnie z nami będzie chciała dalej rozwijać Maczfit i stać się częścią wyjątkowego #TeamMaczfit. Dlatego, jeśli masz apetyt na rozwój i zawodowo zajmujesz się analityką - wgryź się w nasze ogłoszenie i czytaj dalej! :)
Jako Digital Marketing Analyst będziesz zajmować się:
-
analizą i interpretacją danych marketingowych,
-
tworzeniem raportów (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych - w oparciu o marketingowe cele i KPIs),
-
rekomendowaniem zmian i kolejnych działań marketingowych i strategicznych na podstawie twardych danych i przeprowadzonych analiz,
-
dostarczaniem analiz innym specjalistom w obszarze marketingu, ale również osobom decyzyjnym z kluczowych dla firmy działów,
-
wyszukiwaniem błędów, zagrożeń i działań, które negatywnie wpływają na nasz wzrost i konwersję,
- wsparciem osób decyzyjnych w wyznaczaniu priorytetów i kolejnych kroków na podstawie danych,
- budowaniem raportów w obszarach UX & IA, customers & visitors behaviour, mobile & web apps performance, conversion/customer journey, SEO, Paid Ads,
-
wyszukiwaniem i naprawianiem problemów z trackingiem (przy użyciu zasobów wewnętrznych i zewnętrznych), aby zawsze mieć pewność, że raportowane dane są dokładne i dobrze zintegrowane,
-
współtworzeniem systemu/procesu analitycznego w celu pozyskania zintegrowanego trackingu i raportowania danych (z wykorzystaniem Snowflake i Power BI),
- pracą z Google Analytics, Google Tag manager, Facebook Pixel,
- analizą danych QA/QC na prośbę wewnętrznych zespołów,
-
wdrażaniem rozwiązań pod automatyczne raportowanie (SQL, BigQuery),
-
ustawianiem procesów, szablonów, checklist i tworzenie zasad dla automatyzacji analitycznej,
- audytem i analizą dotychczasowych działań analitycznych,
- współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej dla całej firmy,
-
wizualizacją danych i tworzeniem dashboardów,
- współpracą z innymi specjalistami z różnych obszarów marketingu i zewnętrznymi agencjami.
Dlatego nasz nowy Digital Marketing Analyst powinien:
- posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum rok),
- posiadać doświadczenie z analityką w środowisku marketingowym,
- posiadać min. 2 lata doświadczenia i praktycznej znajomości Advanced Google Analytics, Google Tag Manager, BigQuery, SQL, Power BI - preferowana certyfikacja,
- znać i posiadać praktyczne doświadczenie z co najmniej jednym zewnętrznym narzędziem analitycznym/CRM (Intercom, Infusionsoft, Wicked Reports, Hubspot, ActiveCampaign itp.),
- dobrze znać Excela/Arkusze Google,
- rozumieć lejki sprzedażowe, remarketing i customer journey;
- myśleć analitycznie w oparciu o dane i znajomość wskaźników KPIs specyficznych dla danego kanału (LTV, churn, ARPU, FTU, AoV, CPA, CPL, CAC itp.);
- posiadać doświadczenie w implementacji data layer,
- posiadać doświadczenie w analizie UX i IA, SEO, Paid Ads
- posiadać doświadczenie w analizie mobile/desktop app performance,
- posiadać doświadczenie w budowaniu zintegrowanego systemu/procesu trakowania i raportowania danych z różnych kanałów,
-
MILE WIDZIANE: doświadczenie w pracy z Snowflake
-
MILE WIDZIANE: doświadczenie w analizie content consumption,
- umieć przeprowadzać audyty analityczne, znajdować słabe punkty,
- umieć przekazywać i tłumaczyć złożone analizy danych w łatwy do zrozumienia sposób,
- być odpowiedzialny i dbać o szczegóły,
- posiadać doświadczenie w realizacji założonych celów firmy i pracy na krótko i długofalowych KPIs
- być zainteresowany tematyką zdrowego odżywiania się, eCommercami i innymi modelami B2C. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w tym obszarze,
-
lubić i umieć pracować w zespole - to dzięki pracy zespołowej udało nam się rozwinąć Maczfit do tych rozmiarów :)
- posiadać doświadczenie w pracy w środowisku pełnym dynamicznych zmian i intensywnego rozwoju,
-
być dociekliwym, głodnym rozwoju i wiedzy tak, aby móc zrozumieć rynek oraz potrzeby klientów,
- wychodzić z inicjatywą, rozwiązaniami problemów i chęcią dzielenia się swoją wiedzą z innymi,
- znać język angielski w stopniu komunikatywnym.
A to możesz otrzymać od nas:
- stabilną formę zatrudnienia, czyli UoP (również na okresie próbnym)
- staniesz się członkiem najszybciej rozwijającej się i największej firmy w branży cateringowej w Polsce
- pracę w 100% zdalną (lub jeśli wolisz stacjonarną) w stałych godzinach - cenimy sobie work-life balance i czas z bliskimi po pracy :)
- biuro w sercu Wilanowa, czyli w Wilanów Office Park - zawsze chętnie wspólnie popracujemy i napijemy się z Tobą kawy! :)
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie zdrowotne oraz kartę Multisport
- zniżki pracownicze na produkty Maczfit!
- możliwość rozwoju swoich kompetencji według indywidualnych potrzeb.
- mnóstwo ciekawych i team-buildingowych wydarzeń - serio, lubimy spędzać czas ze sobą nie tylko w biurze :)
Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Zajrzyj TUTAJ!
Czujesz, że Ciebie szukamy? APLIKUJ! :)
Klikając przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Talent47 Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem: Krucza 50, 00-025, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000883670, NIP: 5252852030, REGON: 38821979800000, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.