• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)
    new
    Support
    Bean&Buddies Sp. z o.o.

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Bean&Buddies Sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    realizacja projektów

    dobra organizacja pracy

    Ownership

    sprzedaż i rozwój biznesu

    proaktywna postawa

    obsługa klienta

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    analityczne myslenie

    Microsoft Office Excel

    marketing

    zarządzanie procesami

    Zarządzanie relacjami

    język angielski

    Lekkie pióro

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Bean&Buddies to marka pysznej, świeżo palonej kawy. Działamy na rynku od ponad 10 lat i obsługujemy ponad 4000 klientów z sektora B2B: biura, instytucje, kawiarnie i restauracje. Nasza firma powstała w Polsce, ale część pomysłów i receptur ma swoje korzenie w Szwecji, skąd pochodzi większość wspólników. Poza Polską Bean&Buddies obsługuje klientów w kilku krajach Europejskich, m.in. w Szwecji, Hiszpanii, Niemczech i Francji. ☕☕☕


    Więcej o nas: www.beanbuddies.eu


    Szukamy osób, które chcą czerpać satysfakcję z pracy w nieustannie rozwijającym się biznesie kawowym.


    💪 Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

     

    • wsparcie i rozwój sprzedaży (oraz oferty sprzedaży) produktów i usług Bean&Buddies do biznesu 
    • projektowanie, wdrażanie oraz prowadzenie (bądź koordynację) i rozwijanie wybranych procesów biznesowych z zakresu administracji, serwisu, obsługa klienta, sprzedaży, zakupów i/lub marketingu
    • koordynacja i sprawianie, żeby rzeczy działały płynnie pomiędzy działami (eliminowanie tzw. blind spots)
    • sprzedaż własną kawy Bean&Buddies i ekspresów do nowego biznesu 
    • obsługę, utrzymanie i rozwijanie Klientów (kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty) 
    • budowanie z Pracownikami, Partnerami i Klientami długotrwałych relacji, opartych o partnerską współpracę
    • projektowanie, wdrażanie i prowadzenie nowych projektów biznesowych
    • mierzenie i raportowanie działań, a także ich stałe doskonalenie

     

    👌 Potrzebujemy Cię, jeżeli:

     

    • posiadasz dużą motywację do pracy i dobrą organizację pracy własnej 
    • jesteś osobą samodzielną i szukającą skutecznych rozwiązań
    • jesteś osobą komunikatywną i masz tzw. lekkie pióro
    • jesteś osobą skrupulatną i dokładną, ale gdy popełnisz błąd - potrafisz się do niego przyznać :)
    • lubisz uczyć się nowych rzeczy i jesteś otwarta/y na zdobywanie nowych kompetencji
    • łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i umiesz tłumaczyć skomplikowane kwestie w prosty sposób
    • umiesz pozyskiwać nowych Klientów i potrafisz budować z nimi długofalowe relacje
    • w pracy lubisz stawiać sobie cele i je realizować
    • lubisz ludzi i rozmowy z nimi
    • lubisz pyszną kawę! 😊

     

    🎁 Oferujemy:

     

    • dobrą pensję uzależnioną od zaangażowania i realizowanych celów (umowa B2B lub zlecenie)
    • pracę z dobrym produktem, wobec którego klienci są bardzo lojalni
    • pracę w przyjaznej atmosferze
    • pracę w przyjemnym biurze zlokalizowanym na tętniącej życiem Pradze Północ 
    • dużą autonomię (z czasem) oraz możliwość realnego wpływania na rozwój firmy
    • szkolenia z zakresu know-how kawowego i biznesowego 
    • materiały edukacyjne oraz firmową biblioteczkę
    • pyszną kawę w biurze - na profesjonalnym i dobrym sprzęcie 😊
    • zniżki na pyszną kawę 😊


    📩 Aplikuj, czyli prześlij nam swoje aktualne CV, a w wiadomości napisz:


    • czy lubisz kawę, a jeśli tak - jaką i w jaki sposób najczęściej pijesz: mieloną, rozpuszczalną czy ziarnistą? 
    • jak zatytułował(a)byś mail z ofertą na kawę do klienta biznesowego?
    • opisz trudną sytuację/projekt w pracy, który udało Ci się ogarnąć i dlaczego wg Ciebie to było ważne?
    • jaką książkę z dziedziny obsługi klienta polecił(a)byś nam najchętniej i dlaczego?


    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których profil będzie najlepiej pasował do oferowanego stanowiska.


    Zaaplikuj, dołącz do nas i wspólnie zmieniajmy świat pyszną kawą! 🙋

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    język niemiecki
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Warszawa
    support
    język angielski
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Junior IT Support Specialist

    Junior IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Poznań
    język angielski
    IT support
    Google Workspace
    Nowa
    Senior Infrastructure Engineer

    Senior Infrastructure Engineer

    Nowa
    Avis Budget Group
    Warszawa
    SCCM
    VPN
    SDWAN
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa