Wspieranie działań z zakresu lead generation (różne narzędzia i kanały), z uwzględnieniem analityki danych z kampanii i innych aktywności oraz ścisłej współpracy z zespołem Business Development
Tworzenie mailingów z wykorzystaniem zewnętrznych platform oraz narzędzi CRM
Wspieranie w przygotowaniu treści i layoutów materiałów marketingowych (offline i online)
Koordynowanie działań i aktualizowanie informacji na stronie internetowej
Planowanie i koordynowanie komunikacji w kanałach social media (m.in. LinkedIn, Instagram) w porozumieniu z zespołem CTP oraz agencją
Planowanie i koordynowanie sesji zdjęciowych w poszczególnych lokalizacjach
Koordynacja obiegu dokumentów marketingowych i zapewnienie właściwego przepływu informacji w zespole CTP
Wspieranie zespołu Business Development i Marketingu w zakresie udziału w wydarzeniach branżowych, biznesowych, targach, panelach eksperckich
Aktywny udział w procesie onboardingu nowych najemców
Wspieranie promocji, wydarzeń i reklamy odnośnie działalności CTP oraz budowanie świadomości projektów
Inne zadania ustalone w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym
Oczekiwania wobec kandydata:
komunikatywność, otwartość, nastawienie na cel
rzetelność, samodzielność i doskonała organizacja pracy
umiejętność pracy pod presją czasu
doświadczenie w pracy z systemami CMS (WordPress), CRM oraz pakiet Adobe (Illustator, Photoshop lub InDesign)
bardzo dobra praktyczna znajomość programów PowerPoint, Excel oraz Word
lekkie pióro i umiejętność precyzyjnego formułowania treści
bardzo dobra znajomość j. angielskiego
doświadczenie w organizacji i koordynacji eventów
łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych
mile widziane doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientami i partnerami biznesowymi
mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów biznesowych do współpracy