Pracujesz w Programmaticu i czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? To szukamy właśnie Ciebie! W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia :) A o tym, że mamy to, świadczą nasze success studies – np. to my zrobiliśmy odjazdowy launch w digitalu pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie InnogyGo! (m.in. strategia Programmatic z kreacjami data-driven były kluczem do sukcesu w tej kampanii :)). Podobne działania z silnym naciskiem na dane oraz na wyniki na każdym etapie lejka robimy dla takich Klientów jak mBank, Provident, duży e-commerce (drogeria kosmetyczna), Vectra, Invimed, Kratki, Cersanit czy Gi Group. Zobacz więcej szczegółów poniżej i – dołącz do nas!
TWOJE ZADANIA:
-
Powierzymy w Twoje ręce samodzielne planowanie oraz tworzenie kampanii programatycznych, z dużym naciskiem na performance’owe KPI dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
- Będziesz zajmował się także przygotowywaniem i rekomendacją strategii działań programmatic dla Klientów o bardzo różnych profilach;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Będziesz odpowiadał za kompleksową obsługę naszych kluczowych Klientów, z nastawieniem na ich ciągły rozwój;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym zaangażowany w śledzenie najnowszych trendów, implementację ich oraz rozwój naszego produktu i narzędzi programmatic;
- Dodatkowo powierzmy Ci także dzielenie się wiedzą o programmaticu wśród naszych Pracowników w postaci szkoleń wewnętrznych
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
-
Masz doświadczenie w zakupie kampanii online w modelu programmatic po stronie agencji lub Klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz zaawansowaną wiedze z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
- Masz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem i realizacji długoterminowych celów;
- Masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)? Będzie to Twój dodatkowy atut;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
- Znasz język angielski na poziomie B1;
- Widzisz programmatic jako część większego obrazka: całego Display czy reklamy internetowej w ogóle;
- Jeśli dodatkowo to Ty jesteś tą osobą, która jako pierwsza wprowadza do swoich kampanii nowe rozwiązania pojawiające się w platformach DSP i całym Google Marketing Platform – to świetnie do nas pasujesz!
OFERUJEMY:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
- Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
- Kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju, innowacji i osiąganiu wyników;
- System premiowy zależny od wyników;
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi sprzedażowych;
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę lub B2B;
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
-
Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
-
Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
-
Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)