• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist
    Programmatic Specialist
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist

    Cube GROUP

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    campain manager

    Google Analytics

    Display & Video 360

    Mile widziane

    Facebook Ads

    Ad Form

    Google Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer


    Pracujesz w Programmaticu i czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? To szukamy właśnie Ciebie! W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia :) A o tym, że mamy to, świadczą nasze success studies – np. to my zrobiliśmy odjazdowy launch w digitalu pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie InnogyGo! (m.in. strategia Programmatic z kreacjami data-driven były kluczem do sukcesu w tej kampanii :)). Podobne działania z silnym naciskiem na dane oraz na wyniki na każdym etapie lejka robimy dla takich Klientów jak mBank, Provident, duży e-commerce (drogeria kosmetyczna), Vectra, Invimed, Kratki, Cersanit czy Gi Group. Zobacz więcej szczegółów poniżej i – dołącz do nas!


    TWOJE ZADANIA:

    • Powierzymy w Twoje ręce samodzielne planowanie oraz tworzenie kampanii programatycznych, z dużym naciskiem na performance’owe KPI dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
    • Będziesz zajmował się także przygotowywaniem i rekomendacją strategii działań programmatic dla Klientów o bardzo różnych profilach;
    • Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
    • Będziesz odpowiadał za kompleksową obsługę naszych kluczowych Klientów, z nastawieniem na ich ciągły rozwój;
    • Liczymy na to, że będziesz przy tym zaangażowany w śledzenie najnowszych trendów, implementację ich oraz rozwój naszego produktu i narzędzi programmatic;
    • Dodatkowo powierzmy Ci także dzielenie się wiedzą o programmaticu wśród naszych Pracowników w postaci szkoleń wewnętrznych


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

    • Masz doświadczenie w zakupie kampanii online w modelu programmatic po stronie agencji lub Klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
    • Masz zaawansowaną wiedze z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • Masz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem i realizacji długoterminowych celów;
    • Masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)? Będzie to Twój dodatkowy atut;
    • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
    • Znasz język angielski na poziomie B1;
    • Widzisz programmatic jako część większego obrazka: całego Display czy reklamy internetowej w ogóle;
    • Jeśli dodatkowo to Ty jesteś tą osobą, która jako pierwsza wprowadza do swoich kampanii nowe rozwiązania pojawiające się w platformach DSP i całym Google Marketing Platform – to świetnie do nas pasujesz!


    OFERUJEMY:

    • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
    • Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
    • Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
    • Kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju, innowacji i osiąganiu wyników;
    • System premiowy zależny od wyników;
    • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi sprzedażowych;
    • Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
    • Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę lub B2B;
    • Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.


    Przebieg rekrutacji: 

    • Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
    • Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 
    • Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
    • Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 
    • Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista PPC

    Specjalista PPC

    Nowa
    2 334 - 3 112 usd
    314.pl
    Gdańsk
    Google Ads
    Facebook Ads
    e-commerce
    Nowa
    Performance Marketing Specialist (SEM)

    Performance Marketing Specialist (SEM)

    Nowa
    Empik
    Warszawa
    Meta Ads
    Google Ads
    Microsoft Office Excel
    Nowa
    Account Excutive

    Account Excutive

    Nowa
    DDB Warszawa
    Warszawa
    komunikatywność
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. Performance Marketingu (Google Ads)

    Specjalista ds. Performance Marketingu (Google Ads)

    Nowa
    2 075 - 2 853 usd
    Premium Digital
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Google Analytics
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Performance Marketing Specialist

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    Google Ads
    Performance
    Meta
    Nowa