Za podstawę naszych działań przyjmujemy opracowanie możliwie szczegółowych map semantycznych, które będą jednocześnie wspierały stricte SEO, z drugiej strony naprowadzały userów na konwersje. Do SEO podchodzimy analitycznie i cały proces opieramy na zebranych danych, ale też performance’owo – jako agencja z takimi korzeniami – opierając na pozycjonowaniu strategie wielokanałowe. Budujemy ścieżki zakupowe zarówno onsite jak i offsite. Każdy w zespole ma głos i może rozwijać własne innowacyjne projekty, na co zapewniamy czas i wsparcie. Zapoznaj się ze szczegółami ogłoszenia i aplikuj. Czekamy na nowego SEO Specialist 🙂
Head of SEO w Cube Group
Michał Pustuł
TWOJE ZADANIA:
- Prowadzenie projektów SEO – opracowanie i wdrażanie strategii oraz kontakt z Klientami
- Przeprowadzanie audytów SEO, nadzór nad wdrożeniami
- Optymalizacja on-site serwisów
- Koordynacja kampanii link building w swoich projektach
- Planowanie i koordynacja procesu tworzenia treści na stronę i do publikacji we współpracy z działem Content
- Planowanie długofalowych strategii z uwzględnieniem wpływu SEO na inne kanały
- Raportowanie i rozliczenia
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Prowadzisz samodzielnie projekty SEO (uwzględniając kontakt bezpośredni z Klientem) – min. 2 lata.
- Masz doświadczenie w przeprowadzaniu audytów SEO.
- Posiadasz praktyczne umiejętności w zakresie optymalizacji treści.
- Masz doświadczenie w koordynowaniu kampanii link buildingowych.
- Znasz w praktyce narzędzia: Ahrefs, SEMSTORM, Screaming Frog, Google Search Console, Google Analytics (GA4).
- Myślisz analitycznie i jesteś zorientowany na rezultaty.
- fajnie jeśli dodatkowo:
- Znasz Surfer SEO, Scrape Box, Bitrix, Jira, HTML, CSS i PHP.
- Bardzo dobrze poruszasz się po Excelu i Google Sheets.
- Interesujesz się nowinkami ze świata SEO i marketingu online.
- Masz doświadczenie w branży YMYL
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – wśród naszych Klientów są m.in. mBank, Polpharma, Orkla Care, Provident, Invimed, Credit Agricole.
- Dużą swobodę prowadzenia projektów, decyzyjność i sprawczość.
- Szerokie możliwości nauki wewnątrz działu SEO.
- Wsparcie przy realizacji inicjatyw oddolnych. Wpadniesz na ciekawy pomysł? Razem opracujemy plan jak go zrealizować!
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Content Marketing (bliska współpraca), Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social, Programmatic, Marketplace, Afiliacja, CRM i Direct Marketing – to okazja, by poznać różne obszary digitalu od strony technicznej.
- Zestaw autorskich narzędzi analitycznych do lepszego planowania działań SEO. Autorskie panele monitoringu bazujące na realnych danych. Unikalne podejście do tworzenia treści dla naszych Klientów.
Będziesz członkiem doświadczonego i nagradzanego zespołu SEO, otrzymaliśmy m.in:
- 3 nominacje w konkursach krajowych i międzynarodowych w 2024 roku za kampanie SEO
- 3 nagrody Performance Marketing Diamonds EU 2023, w tym Most Effective SEO campaign i Grand Prix
- 12 nominacji w licznych konkursach krajowych i międzynarodowych w 2023 roku za kampanie SEO
Chcesz dowiedzieć się jak działamy i co nas wyróżnia?
Tu będziesz się rozwijał. Jak?
- Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas.
- Dostajesz wsparcie Buddy’ego w okresie adaptacji.
- Mamy regularne wewnętrzne spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich.
- W zależności od wyników i tempa wdrożenia stopniowo możesz rozwijać się w dalszej perspektywie w kierunku Specialist– wspólnie z Tobą ustalimy Twoją ścieżkę rozwojową w oparciu o Twoje talenty 🙂
- 100% zdalnie lub hybrydowo. (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office)
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie (status studenta) lub B2B
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów)
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
3) Zadanie.
4) Rozmowa wideo z managerem działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą)!
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie Informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w Twój pierwszy dzień