• Oferty
  • Wszystkie ofertyŁódźMarketingMarketingEkspert ds. Programu Lojalnościowego w dziale Digitalizacji Sprzedaży
    Ekspert ds. Programu Lojalnościowego w dziale Digitalizacji Sprzedaży
    new
    Marketing
    Da Grasso Sp. z o. o.

    Ekspert ds. Programu Lojalnościowego w dziale Digitalizacji Sprzedaży

    Da Grasso Sp. z o. o.

    Łódź
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    marketing

    Analiza Danych

    język angielski

    Google Analytics

    Mile widziane

    Castomer Data Platform

    marketing automation

    materiały graficzne

    Opis stanowiska

    Jesteśmy liderem w branży gastronomicznej. Da Grasso jest największą siecią pizzerii w Polsce, działającą już od ponad 27 lat. Chcemy tę pozycję ugruntować wykorzystując unikalne i innowacyjne rozwiązania technologiczne.


    Opis stanowiska:

    Szukamy kreatywnej osoby z pasją do marketingu, która dołączy do naszego zespołu i stworzy od podstaw innowacyjny program lojalnościowy dla naszej sieci pizzerii. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu angażujących kampanii, potrafisz analizować dane i chcesz mieć realny wpływ na rozwój naszej firmy, to jest oferta dla Ciebie! Poszukujemy osoby na poziomie senior, która ma już doświadczenie w realizacji średnich i dużych projektów – mile widziane w projekty ecommerce w branży retail/horeca.


    Obowiązki:

    • Opracowanie i wdrożenie kompleksowego programu lojalnościowego: od stworzenia koncepcji, poprzez wybór odpowiednich narzędzi i mechanizmów, aż po jego uruchomienie i bieżącą optymalizację.

    • Zarządzanie programem lojalnościowym: ścisła współpraca z działami marketingu, IT oraz siecią restauracji w celu zapewnienia płynnego funkcjonowania programu. Komunikacja i współpraca z zespołami, interesariuszami w celu zrozumienia ich potrzeb i wymagań.

    • Segmentacja klientów i personalizacja: Będziesz odpowiedzialny za segmentację bazy klientów na podstawie różnych kryteriów (np. wartość zakupów, częstotliwość zakupów, preferencje produktowe) oraz tworzenie spersonalizowanych ścieżek marketingowych, które zwiększą zaangażowanie i lojalność klientów.

    • Personalizacja komunikacji: Będziesz odpowiadać za tworzenie spersonalizowanych komunikatów marketingowych (np. e-maile, powiadomienia push) dostosowanych do potrzeb i preferencji poszczególnych segmentów klientów.

    • Analiza danych i raportowanie: regularna analiza efektywności programu, identyfikacja trendów i propozycji usprawnień. Monitorowanie wskaźników projektowych KPIs.

    • Kreowanie atrakcyjnych benefitów i promocji: tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które zachęcą klientów do aktywnego uczestnictwa w programie. 


    Wymagania:

    • Doświadczenie w obszarze marketingu, sprzedaży lub programów lojalnościowych, preferowane doświadczenie w branży gastronomicznej. 

    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

    • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych online (np. Google Analytics, narzędzia do email marketingu)

    • Znajomość systemów Marketing Automation i/lub Castomer Data Platform będzie dodatkowym atutem. 

    • Zdolność do analizy danych i wyciągania wniosków, które pozwolą na optymalizację programu lojalnościowego. 

    • Umiejętność tworzenia innowacyjnych i angażujących pomysłów na działania w ramach programu lojalnościowego. 

    • Umiejętność samodzielnego planowania, organizowania i realizowania zadań.

    • Znajomość potrzeb klientów i umiejętność budowania z nimi długofalowych relacji.

    • Zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji zarówno z klientami, jak i współpracownikami.

    • Umiejętność tworzenia materiałów graficznych będzie dodatkowym atutem.

    • Śledzenie najnowszych trendów w obszarze marketingu i programów lojalnościowych.


    Oferujemy:

    • Możliwość pracy przy tworzeniu i rozwoju innowacyjnego programu lojalnościowego.

    • Kontrakt B2B/umowa o pracę (do uzgodnienia).

    • Atrakcyjne wynagrodzenie.

    • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.

    • Benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, Pizza Day).


    Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania, chcesz brać udział w przełomowych innowacyjnych projektach, czekamy na Twoje zgłoszenie.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 115 - 1 686 usd
    AleBilet
    Warszawa
    Content Marketing
    dobra organizacja pracy
    samodzielność
    Nowa
    Specjalista ds. marketingu i wsparcia administracji

    Specjalista ds. marketingu i wsparcia administracji

    Nowa
    1 426 - 1 556 usd
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    marketing
    socialmedia
    Nowa
    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Nowa
    1 115 - 1 245 usd
    Agencja Pirk Spark
    Poznań
    dobra organizacja pracy
    e-commerce
    digital marketing
    Nowa
    Marketing Intern

    Marketing Intern

    Nowa
    Addepto
    Wrocław
    polski
    digital marketing
    marketing
    Nowa
    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    Nowa
    AIC S.A.
    Sopot
    marketing
    copywriting
    Adobe Suite
    Nowa