Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace, oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.
Jako Customer Support zapewniamy obsługę klientów biznesowych, pomagając im rozwiązywać problemy techniczne i proponując innowacyjne rozwiązania. Nasza praca pomaga klientom rozwijać biznes i utrzymywać pozytywne relacje z firmą.
Zadania:
- Telefoniczna, mailowa oraz czatowa obsługa klientów indywidualnych (B2C), zapewniająca szybkie i profesjonalne wsparcie.
-
Obsługa techniczna klientów biznesowych – ważne jest zrozumienie i identyfikacja potrzeb klienta, precyzyjne odpowiedzi na pytania, wsparcie w konfiguracji systemu i koordynowanie zgłoszeń we współpracy z zespołem IT.
- Weryfikacja rodzajów błędów, rozwiązywanie ich, odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.
- Identyfikacja potrzeb klientów i oferowanie spersonalizowanych rekomendacji dla naszego systemu i aplikacji.
- Aktywne zaangażowanie w rozwijanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami.
Szukamy osoby, która:
- Posiada rozwinięte umiejętności komunikacyjne, jest cierpliwa, empatyczna oraz samodzielna, a także proaktywnie dąży do rozwoju w obszarze Customer Success.
- Może pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie wsparcia technicznego.
- Charakteryzuje się elastycznością i umiejętnością pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Potrafi efektywnie radzić sobie w kontaktach z wymagającymi klientami.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość kilku z wymienionych narzędzi: Thulium, Jira, ClickUp, Confluence, Slack, WordPress.
Oferujemy:
- Umowę B2B – 5200 zł netto LUB umowę zlecenie – 4500 zł brutto.
- Praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie, między 8:00 a 17:00.
- Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne. :)
- Nowoczesne biuro w Gdańsku w samym centrum Wrzeszcza (Garnizon).
- Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED.
- Zniżka na catering dietetyczny. ;)