Oferty
Customer Support Specialist
Support

Customer Support Specialist

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace, oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.  


Jako Customer Support zapewniamy obsługę klientów biznesowych, pomagając im rozwiązywać problemy techniczne i proponując innowacyjne rozwiązania. Nasza praca pomaga klientom rozwijać biznes i utrzymywać pozytywne relacje z firmą.

 

Zadania:

  • Telefoniczna, mailowa oraz czatowa obsługa klientów indywidualnych (B2C), zapewniająca szybkie i profesjonalne wsparcie.
  • Obsługa techniczna klientów biznesowych – ważne jest zrozumienie i identyfikacja potrzeb klienta, precyzyjne odpowiedzi na pytania, wsparcie w konfiguracji systemu i koordynowanie zgłoszeń we współpracy z zespołem IT.
  • Weryfikacja rodzajów błędów, rozwiązywanie ich, odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.
  • Identyfikacja potrzeb klientów i oferowanie spersonalizowanych rekomendacji dla naszego systemu i aplikacji.
  • Aktywne zaangażowanie w rozwijanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami.


Szukamy osoby, która:

  • Posiada rozwinięte umiejętności komunikacyjne, jest cierpliwa, empatyczna oraz samodzielna, a także proaktywnie dąży do rozwoju w obszarze Customer Success.
  • Może pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie wsparcia technicznego.
  • Charakteryzuje się elastycznością i umiejętnością pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
  • Potrafi efektywnie radzić sobie w kontaktach z wymagającymi klientami.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość kilku z wymienionych narzędzi: Thulium, Jira, ClickUp, Confluence, Slack, WordPress.


Oferujemy:

  • Umowę B2B – 5200 zł netto LUB umowę zlecenie – 4500 zł brutto.
  • Praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie, między 8:00 a 17:00.
  • Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne. :)
  • Nowoczesne biuro w Gdańsku w samym centrum Wrzeszcza (Garnizon).
  • Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED.
  • Zniżka na catering dietetyczny. ;)


Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Customer Support Specialist with Romanian

Nowa
Klient Rocket Jobs
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Wordpress
romanian
CMS
Nowa

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język niemiecki
język angielski
Nowa

Telefoniczny Doradca/Doradczyni z j. niemieckim (współpraca zdalna)

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
komunikatywność
język angielski
obsługa klienta
Nowa