• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportJunior Customer Support Center Specialist
    Junior Customer Support Center Specialist
    new
    Support
    Elocity

    Junior Customer Support Center Specialist

    Elocity

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    Microsoft Office

    umiejetności analityczne

    prawo jazdy kat. B

    komunikacja

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Junior Customer Support Center Specialist

    Elocity Sp. z o.o.

    Elocity to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna z branży e-mobility, oferująca m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie dostarczania, realizacji instalacji i montażu oraz zarządzania stacjami ładowania samochodów elektrycznych, która aktualne obsługuje ponad 1600 stacji ładowania. W związku z rozwojem oferty o rozwiązania dedykowane dla firm flotowych, poszukujemy osób na stanowiska Junior Customer Support Center Specialist.

     

    ·        Umowa zlecenie/B2B

    ·        Warszawa

    ·        pełny etat

    ·        praca hybrydowa

    ·        praca zmianowa

    ·        praca od zaraz

    ·        rekrutacja zdalna


    🚙 Zakres obowiązków:

    ·        Wsparcie techniczne użytkowników naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu

    ·        Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu

    ·        Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych

    ·        Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania, kartami SIM, weryfikacji użytkowników i innych powiązanych elementów

    ·        Weryfikacja techniczna logów i komunikatów, udział w konfiguracji stacji ładowania oraz podpinaniu jej do systemu Elocity


    🚙 Nasze wymagania:

    ·        Otwartości na elastyczne godziny pracy zmianowej (zdalnie lub mobilnie) w godzinach 6:00-14:00, 12:00-20:00 lub 14:00-22:00 od poniedziałku do piątku, praca biurowa stacjonarna dobywa się w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku

    ·        Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne

    ·        Umiejętność rozwiązywania problemów, szukania usprawnień, obszarów do automatyzacji

    ·        Samodzielność, determinacja w dążeniu do celu i dobra organizacja

    ·        Znajomość języka angielskiego

    ·        Prawo jazdy kat. B oraz otwartość na wyjazdy służbowe



    🚙 Mile widziane:

    ·        Student/tka w trakcie studiów na kierunku informatycznym, mechatroniki lub pokrewnym

    ·        Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta

    ·        Znajomość rynku motoryzacyjnego i/lub elektromobilności

     

    🚙 To oferujemy:

    ·        Pracę w dynamicznej organizacji, która premiuje samodzielność i przedsiębiorczość

    ·        Możliwość zdobywania unikalnych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającym się, innowacyjnym obszarze elektromobilności

    ·        Pracę w kameralnym zespole pasjonatów motoryzacji

    ·        Ścieżkę dalszego rozwoju zawodowego

    ·        Od pierwszych dni otrzymasz wsparcie i opiekę Mentorską doświadczonego Specjalisty

    ·        Postawimy przed Tobą zadania, które będą miały realny wpływ na pracę naszego działu


     

    Sprawdź podobne oferty pracy

    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    Nowa
    Foundever
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język czeski
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    1 426 - 1 556 usd
    Carein Sp. z o.o.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Obsługa czatu
    obsługa infolinii
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 297 - 1 815 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    empatia
    Customer focus
    client reletions
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Dynamics 365
    ERP
    Azure
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    realizacja projektów
    proaktywna postawa
    dobra organizacja pracy
    Nowa