• Oferty
  • Wszystkie ofertyKatowiceSupportSpecjalista ds. obłsugi klienta z j. czeskim / Customer Support with Czech
    Specjalista ds. obłsugi klienta z j. czeskim / Customer Support with Czech
    new
    Support
    Enjoy The Car // EVA Dywaniki

    Specjalista ds. obłsugi klienta z j. czeskim / Customer Support with Czech

    Enjoy The Car // EVA Dywaniki

    1 879 - 2 088 USDBrutto miesięcznie - UZ
    1 879 - 2 088 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    komunikacja

    Organizacja czasu

    czeski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


    Cześć!


    Z tej strony team EVA Dywaniki 🚀


    ❇️ Kim jesteśmy?


    🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe oraz akcesoria samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 5 lat aktywnej sprzedaży.

    🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.

    🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.

    🚀 Naszą super mocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników oraz szybkiego wdrażania nowych pomysłów w życie.


    📍Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.


    Kogo szukamy?

    Poszukujemy osoby, która:

    • Biegle zna język czeski na poziomie C1 (to warunek konieczny!),
    • Jest towarzyska i uwielbia pracować z ludźmi – umiejętności interpersonalne na najwyższym poziomie są kluczowe,
    • Potrafi planować cele i konsekwentnie dążyć do ich realizacji,
    • Zna angielski na poziomie minimum B1,
    • Chce, aby jej praca miała znaczenie i stawia na własny rozwój.


    Twoje przyszłe obowiązki:

    • Zapewnianie przyjaznej, profesjonalnej i zrozumiałej komunikacji z klientami w języku czeskim – przez telefon, e-mail i czat online💻,
    • Profesjonalne i pozytywne podejście do powierzonych zadań,
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta,
    • Uzupełnianie danych w systemie CRM.


    Co zyskasz pracując z nami?

    • 100% pracy zdalnej – pracujesz skąd chcesz,
    • Wszelkie niezbędne, wysokiej jakości narzędzia do pracy,
    • Wsparcie doświadczonego Team Leadera, który zawsze jest gotów pomóc,
    • Możliwość wpływu na przyszłość firmy – nasz Customer Support współpracuje blisko z całym zespołem,
    • Doświadczenie w dynamicznie rozwijającym się startupie – rośniemy w tempie 5x+ rok do roku,
    • Ambitny, młody i pozytywny zespół – średnia wieku to 29 lat 🥳,
    • Produkt, z którego będziesz dumny – nasz NPS to ponad 86%👌,
    • Możliwość testowania naszych produktów,
    • Firmowe eventy integracyjne,
    • Aktywny udział w projektach marketingowo-sprzedażowych,
    • Indywidualne szkolenie dotyczące struktury, historii i kultury naszej firmy.


    Proces rekrutacji:

    1. Krótka rozmowa telefoniczna z HR,
    2. Rozmowa rekrutacyjna z HR + Team Leader działu Growth oraz Team Leader Customer Support,
    3. Test osobowościowy,
    4. Rozmowa rekrutacywajna z CEO.


    Brzmi ciekawie?

    Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, czekamy na Twoje CV! Zanim się zgłosisz, koniecznie sprawdź nasze media społecznościowe:

    🔹 Instagram

    🔹 Facebook

    🔹 LinkedIn

    🔹 Tik tok



    A także nasze opinie:

    🔹Google

    🔹Trustmate


    Do usłyszenia!

    1 879 - 2 088 USD

    Umowa zlecenia

    1 879 - 2 088 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Gdańsk
    praca w zespole
    ogranizacja
    komunikatywność
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 305 - 1 827 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    empatia
    Customer focus
    client reletions
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Bydgoszcz
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Azure
    ERP
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 305 - 1 801 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Katowice
    kreatywność
    design
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Adamów
    język angielski
    Microsoft Windows
    IT support
    Nowa