Oferta ta jest idealna dla każdego, komu w żyłach płyną paliwo i energetyki.
Poszukujemy osób, które wniosą do zespołu swoją energię i doświadczenia.
Obecnie koncentrujemy się na dynamicznym rozwoju wiodących marek Grupy Greywolf i rozbudowie portfolio naszych produktów.
A to oznacza niesamowitą przygodę kreowania i wdrażania naszych idei w życie!
Fastline to najbardziej dynamicznie rozwijająca się marka Grupy Greywolf (Fastline Advertising, Fastline Extereme Events, Fastline Racing Academy, Fastline Supercars I Fastline Supercars Club).
Fastline to agencja reklamowa i eventowa, organizator programów incentives, szkoła jazdy sportowej i wyścigowej organizująca eventy na torach, w której wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte w wyścigach samochodowych, stworzyliśmy przedsięwzięcie, jakiego wcześniej w Polsce nie podjął się nikt: treningi jazdy sportowej i wyścigowej w legendarnych samochodach wyścigowych.
Każdy z ludzi naszego teamu, poza zakresem swoich obowiązków ma liczne okazje do wzbogacenia się o nowe umiejętności w zakresie jazdy sportowej oraz uczestnictwa w eventach na torach na całym świecie.
Jeśli zaginanie czasoprzestrzeni w kalendarzu, oraz szwajcarska precyzja nie są Ci obce – rozglądamy się właśnie za Tobą!
Szukamy przebojowej, bezkompromisowej i profesjonalnej osoby na stanowisko JUNIOR ART DIRECTOR do realizacji kluczowych projektów Greywolf Group i dynamicznie rozwijającej się jej części Fastline.
Twój zakres obowiązków:
Szukamy JUNIOR ART DIRECTORA, który potrafi dostrzec nieznane w znanym już obrazie, uwielbia wyzwania i wie, jak zagiąć czasoprzestrzeń.
Aktywnie bierzesz udział w spotkaniach kreatywnych.
Masz doświadczenie w budowaniu wyróżnialnej i angażującej komunikacji digitalowej, ATL i BTL?
Twój instynkt podpowiada Ci, jaki obraz przekaże benefity produktów?
Jeśli to Ty, to zapraszamy na spotkanie!
Czego oczekujemy?
· doświadczenia w dziedzinie projektowania graficznego w agencji reklamowej;
· kreatywnego oraz otwartego umysłu;
· zdolności graficznych i artystycznych potwierdzonych w portfolio;
· doświadczenia w przygotowywaniu kampanii 360 z uwzględnieniem digital i social
· biegłej znajomości programów graficznych
· umiejętności wykonywania animacji w After Effects i Cinema 4d;
· umiejętności pracy z briefem i w zespole;
· umiejętności twórczego i koncepcyjnego myślenia;
· znajomości tradycyjnych i cyfrowych kanałów komunikacji;
· znajomości najnowszych trendów
· doświadczenia w przygotowywaniu kampanii 360 (oczekiwane) z uwzględnieniem digital i social (mile widziane)
· dobrej organizacji pracy: szybkie działanie, terminowość, dyspozycyjność, zaangażowanie;
Dlaczego warto?
· otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności (oferujemy współpracę w ramach b2b)
· swoje umiejętności i doświadczenie wykorzystasz w kampaniach 360 dla największych Klientów,
· przy okazji zdobędziesz wiele nowych.
Zapraszamy na rekrutację zdalną lub w biurze mieszczącym się przy Metrze Wilanowska.
Sprawdź podobne oferty pracy