• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingPerformance (SEM)Senior Performance Marketing Specialist
    Senior Performance Marketing Specialist
    new
    Marketing
    Grupa VIST Roczniak S.K.A.

    Senior Performance Marketing Specialist

    Grupa VIST Roczniak S.K.A.

    Wrocław
    1 815 - 2 852 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Meta Ads

    Google Analytics

    GTM

    Google Ads

    Mile widziane

    Amazon Ads

    Tik Tok ads

    clickup

    allegro ads

    CSS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Senior Performance Marketing Specialist w Agencji E-marketingu


    Cześć!


    Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀


    Twoja rola w organizacji:

    Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.


    Będziesz pracować z...

    CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i Analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT, UX i grafiki (Ola) i Sprzedaży (Piotr).


    Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:


    • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
    • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
    • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
    • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
    • rozumienie biznesu - Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
    • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
    • innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.


    Twój zakres obowiązków:

    • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w kanałach płatnych (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads, Allegro i Amazon Ads, itp.).
    • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii - Google Looker Studio i Google Analytics 4.
    • Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne, wdrażanie Consent Mode (na podstawie instrukcji).
    • Tworzenie i optymalizacja lejków konwersji.
    • Tworzenie indywidualnych i przemyślanych media planów.
    • Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.
    • Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.
    • Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.
    • Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.
    • Przygotowywanie prezentacji i raportów dla klientów.
    • Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych klientów.
    • Spotkania z Klientami przy wsparciu działu Sprzedaży.
    • Komunikacja z obsługiwanymi Klientami.
    • Mentoring dla junior specjalistów w zespole.


    Nasze wymagania:

    • MINIMUM 3 lata doświadczenia w performance marketingu, w tym co najmniej 2 lata w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
    • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.
    • Zaawansowana znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM, Meta Ads.
    • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).
    • Znajomość narzędzi do automatyzacji i optymalizacji kampanii.
    • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i bardzo dobra znajomość Excela.
    • Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.
    • Umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych dla performance marketingu Klientów.
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
    • Umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientów.
    • Umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami.
    • Doskonała organizacja pracy i terminowość.
    • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
    • Umiejętność pracy zespołowej.


    Mile widziane:

    • znajomość ClickUp,
    • znajomość paneli Allegro i Amazon Ads,
    • znajomość paneli LinkedIn, Tik-Tok, X Ads,
    • znajomość systemów CSS i optymalizacji reklam.


    To oferujemy:

    • Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 11 000 zł netto na start - stałe wynagrodzenie bez prowizji. 
    • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
    • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
    • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
    • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
    • Twoja liderka ma ponad 20 lat doświadczenia jako ekspertka (i wykładowczyni) SEM, SEO, UX i Analityki danych i będzie Twoim oparciem. 🦸‍♂
    • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
    • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji.
    • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
    • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.


    Proces rekrutacyjny:

    Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja

    1 815 - 2 852 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    PPC Specialist (Paid Media Specialist)

    PPC Specialist (Paid Media Specialist)

    Nowa
    1 552 - 2 260 usd
    adcookie sp. z o.o.
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    paid media
    Meta Ads
    Nowa
    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Nowa
    1 297 - 2 594 usd
    Brands Manago
    Dęblin
    ads
    Google Ads
    PPC
    Nowa
    Specjalista ds. digital marketingu

    Specjalista ds. digital marketingu

    Nowa
    AGROAS
    Grodków
    Google Ads
    Meta Ads
    Google Analytics
    Nowa
    Performance Specialist

    Performance Specialist

    Nowa
    1 297 - 1 815 usd
    Brand new Brand
    Kraków
    Google Ads
    Google Analytics
    GTM
    Nowa
    Google & Meta Performance & Analytics Specialist

    Google & Meta Performance & Analytics Specialist

    Nowa
    artgeist Sp z o.o.
    Wrocław
    Meta Ads
    Google Search Console
    reklamy
    Nowa