• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławPraca biurowaOffice Manager
    Office Manager
    Praca biurowa
    Human Group

    Office Manager

    Human Group

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    doradztwo

    kreatywność

    dobra organizacja pracy

    elastyczność

    multitasking

    język angielski

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    manager

    skuteczna komunikacja

    język ukraiński

    pomysłowość

    analiza

    Microsoft Office

    priorytetyzacja

    prawo jazdy kat. B

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.

    Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.

    Jeśli chcesz być kluczową częścią rozwijającego się biznesu, ta rola może być dla Ciebie! Poszerzamy nasz zespół a z nim i kierunki biznesowe!  


    ‘OFFICE MANAGER’ w Dziale HR

    Human Group


    Formalne aspekty współpracy:


    • Miejsce pracy - WROCŁAW
    • Forma zatrudnienia - B2B, UMOWA ZLECENIE
    • Wymiar czasu pracy - 1/1
    • Poziom seniority - MID/SENIOR
    • Rodzaj pracy - STACJONARNA


    Twój zakres obowiązków: 


    • Zapewnienie merytorycznego i organizacyjnego wsparcia dla Członków Zarządu
    • Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu- umawianie spotkań, ustalanie priorytetów i potwierdzanie agendy zakreślonych tematów
    • Udział w spotkaniach biznesowych i przygotowywanie podsumowań, raportów i notatek z uzgodnień i decyzji
    • Inicjowanie projektów HR-owych oraz wsparcie w ich przygotowaniu i wdrożeniu 
    • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze w tym: przyjmowanie, wysyłka i rejestracja korespondencji i przesyłek, rejestrowanie faktur, sporządzanie dokumentów, pism, wypełnianie formularzy związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy
    • Tworzenie procedur, budowanie wysokiego standardu zarządzania biurem oraz dbanie o przestrzeganie zasad i dyscypliny zgodnej z kulturą organizacyjną
    • Przygotowywanie narzędzi służbowych wraz z działem IT i HR oraz onboarding nowych pracowników 
    • Tworzenie raportów, zestawień, analiz zleconych projektów, w tym ewidencjonowanie dokumentów w programie Excel i w wersji papierowej
    • Sporządzanie oficjalnych pism i komunikatów służbowych 
    • Organizacja wyjazdów służbowych dla pracowników oraz Zarządu 
    • Przygotowywanie i koordynacja imprez firmowych, eventów okolicznościowych, szkoleń, spotkań, konferencji, udział i przygotowywanie organizacyjne targów i eventów
    • Organizowanie zaopatrzenia art. spożywczych, biurowych oraz rzeczowych
    • Przyjęcie gości oczekujących na spotkanie z Zarządem – podanie kawy herbaty, przygotowanie poczęstunku
    • Nadzór nad przestrzeganiem porządku 
    • Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego


    Nasze wymagania:


    • Min 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku poparte doświadczeniem w zarządzaniu biurem i układaniu procesów administracyjno-biurowych w tym zarządzanie komunikacją i organizacją pracy i przestrzeni 
    • Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, terminowość, biznesowa prezencja, umiejętność ustalania priorytetów w zadaniach, gotowość do pracy pod presją czasu, kreatywność i nieszablonowe, proaktywne myślenie
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie C1
    • Biegła obsługa systemu MS Office (szczególnie excel) i sprzętu biurowego
    • Prawo jazdy kat. B


    Mile widziane:


    • Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego lub ukraińskiego

     

    Oferujemy:


    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Jasną ścieżkę kariery i awans zależny od Twojego zaangażowania oraz efektów pracy
    • Elastyczną formę współpracy - w przypadku umowy B2B gwarantujemy bezpłatną obsługę księgową
    • Premie za staż- im dłużej z nami pracujesz tym więcej zyskujesz
    • Benefity medyczne i sportowe- bo dbamy o Twój dobrostan
    • Budżet szkoleniowy do 2000 zł netto
    • Wyjazdy integracyjne i cykliczne eventy firmowe
    • Dużą decyzyjność w organizacji własnej pracy
    • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na ludzi i nowe pomysły
    • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i budowania pozycji eksperta dzięki atrakcyjnym wyzwaniom
    • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (u nas nie ma nudy)
    • Przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy


    Mamy prosty proces rekrutacyjny: 


    1. Aplikacja.
    2. Krótka rozmowa telefoniczna.
    3. Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna/online. 
    4. Decyzja. 


    Aplikuj do nas, jeśli widzisz, że to ogłoszenie jest dedykowane właśnie dla Ciebie! 

    Poczujesz się z nami dobrze, kiedy lubisz jak dużo się dzieje, a każdy dzień przynosi nowe, ciekawe wyzwania! 

    Do usłyszenia!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystent/ka Budowy

    Asystent/ka Budowy

    Nowa
    CFE
    Poznań
    język angielski
    Microsoft Office Excel
    Microsoft Office Word
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    1 426 - 1 556 usd
    Carein Sp. z o.o.
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Obsługa czatu
    obsługa infolinii
    Nowa
    Asystentka prezesa ds. obsługi dynamicznego biura - status studenta

    Asystentka prezesa ds. obsługi dynamicznego biura - status studenta

    Nowa
    1 167 - 1 556 usd
    Cel Kieruje Działaniem Krzysztof Zięba
    Ksawerów
    prawo jazdy kat. B
    Google Workspace
    Canva
    Nowa
    Doradca Klienta B2B

    Doradca Klienta B2B

    Nowa
    1 271 - 1 686 usd
    ConnectPro
    Warszawa
    status studenta
    Profesjonalizm
    samodzielność
    Nowa
    Office Coordinator

    Office Coordinator

    Nowa
    Baselinker
    Warszawa
    praca w grupie
    skuteczna komunikacja
    priorytetyzacja
    Nowa