• Oferty
  • Wszystkie ofertyNowy Dwór MazowieckiSupportPatient Care Specialist z j. ukraińskim
    Patient Care Specialist z j. ukraińskim
    Support
    Jutro Medical sp. z o.o.

    Patient Care Specialist z j. ukraińskim

    Jutro Medical sp. z o.o.

    Nowy Dwór Mazowiecki
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    dobra organizacja pracy

    język ukraiński

    asertywność

    komunikatywność

    polski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia. 


    Jesteśmy start-upem z branży medyczno-technologicznej, a jednocześnie innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.


    Nasze przychodnie znajdują się w Warszawie (3 placówki), w Krakowie, w Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, w Białymstoku, w Poznaniu, w Lublinie oraz w Katowicach.


    Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!


    W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca. 


    Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!


    Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.


    Jesteś dla nas idealnym kandydatem/-ką jeśli:

    • swobodnie komunikujesz się w języku polskim (minimum C1) oraz ukraińskim (minimum C1),
    • jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań,
    • dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna),
    • jesteś dostępny/a w godzinach 8-16.


    Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • zapisywanie pacjentów na wizyty (telefonicznie, z pomocą aplikacji Jutro Medical lub osobiście), 
    • bieżące wsparcie pacjentów w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical, 
    • udzielanie pacjentom pomocy oraz odpowiadanie na ich zapytania (telefonicznie, mailowo oraz przez Social Media), 
    • przyjmowanie reklamacji i wniosków składanych przez pacjentów, 
    • nadzór nad dokumentacją pacjentów oraz pomoc w archiwizacji dokumentów
    • informowanie o ofercie pacjentów w przychodni,
    • współtworzenie systemów do bieżącej pracy i działalności Przychodni,
    • współudział w badaniu opinii pacjenta.


    Co gwarantujemy?

    • dołączenie do fantastycznego zespołu Operations, w którym wzajemne wsparcie i docenianie jest na porządku dziennym,
    • godziny pracy 8-16,
    • system premiowy oparty na wynikach,
    • pracę hybrydową – możesz pracować zdalnie oraz korzystać z naszego warszawskiego biura (Atrium, ul. Jana Pawła II)
    • dostęp do narzędzi pracy (laptop, telefon) oraz innych programów wspierających Twoją pracę
    • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
    • nielimitowany, płatny urlop,
    • dofinansowanie karty multisport,
    • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
    • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
    • dodatkowy budżet rozwojowy oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
    • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych


    Kolejne kroki procesu rekrutacyjnego to:

    etap 1: rozmowa telefoniczna z rekruterem

    etap 2: krótka rozmowa z naszą Patient Care Specialist w celu weryfikacji znajomości języka ukraińskiego

    etap 3: spotkanie z bezpośrednim przełożonym, czyli naszym Business&Operations Managerem


    Aplikuj już dziś!

    Czekamy na Twoje zgłoszenie!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    🌟 Customer Service Specialist with Czech (Remote Work from whole Poland)🌟

    Nowa
    Foundever
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język czeski
    Nowa
    Senior Infrastructure Engineer

    Senior Infrastructure Engineer

    Nowa
    Avis Budget Group
    Warszawa
    SCCM
    payment terminals
    MECM
    Nowa
    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Nowy Dwór Mazowiecki
    Microsoft Office
    Jira
    Confluence
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Kraków
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    realizacja projektów
    sprzedaż i rozwój biznesu
    skuteczna komunikacja
    Nowa