• Oferty
  • Wszystkie ofertyŁomiankiMarketingPerformance (SEM)Performance Specialist
    Performance Specialist
    new
    Marketing
    KERRIS

    Performance Specialist

    KERRIS

    1 815 - 2 593 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Facebook Ads

    Performance

    Google Analytics

    Google Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Twoje zadania


    • Planowanie, zakup i optymalizacja prowadzonych działań w ekosystemach Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360 i podobnych.
    • Proaktywne podejście do prowadzonych działań mediowych, w tym proponowanie nowych rozwiązań klientom, wykraczającym poza biddable media.
    • Przygotowanie mediaplanów i estymacji dla przyszłych kampanii.
    • Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań.
    • Współtworzenie strategii zakupu mediów dla stałych i nowych klientów agencji.
    • Udział w spotkaniach i callach z klientem.
    • Przygotowywanie ofert sprzedażowych.


    Nasze wymagania


    • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze Performance Marketingu.
    • Biegłości w zakresie minimum dwóch platform reklamowych: Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360.
    • Znajomość narzędzia Google Analytics na poziomie zaawansowanym.
    • Znajomość narzędzia Tag Manager.
    • Umiejętność konfigurowania Pixela i stworzenia eventów.
    • Dobre zdolności analityczne.
    • Rozumienie sposobu działania algorytmów systemów reklamowych.
    • Znajomość aktualnych trendów w branży.
    • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.


    Mile widziane:


    • Doświadczenie w TikTok Ads, LinkedIn Ads, Pinterest Ads, Microsoft Advertising
    • Znajomość Google Data Studio, Google Campaign Manager


    Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS


    • Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co?” i “Jak?”, ale również “Dlaczego?”, “W jakim celu?”.
    • Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole.
    • Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy.
    • Otwarty umysł i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań.
    • Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2.


    Wynagrodzenie


    • 8000 - 12 000 zł netto + VAT.
    • Współpraca B2B


    Dodatkowe powody, aby z nami pracować


    • Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, udział w szkoleniach i konferencjach, WellBee.
    • Praca w pełnym energii zespole oraz świetna atmosfera
    • Praca w modelu hybrydowym: 2 dni z biura na ul. Burakowskiej, 3 dni zdalnie.
    1 815 - 2 593 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Nowa
    1 297 - 2 594 usd
    Brands Manago
    Dęblin
    ads
    Google Ads
    PPC
    Nowa
    Performance Specialist

    Performance Specialist

    Nowa
    CAPE MORRIS
    Legionowo
    odpowiedzialność
    priorytetyzacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    E-commerce Sales Support

    E-commerce Sales Support

    Nowa
    Erbacher the food family (Josera Polska)
    Kleinheubach
    Google Analytics
    język angielski
    digital marketing
    Nowa
    Specjalista ds. digital marketingu

    Specjalista ds. digital marketingu

    Nowa
    AGROAS
    Grodków
    Google Ads
    Meta Ads
    Google Analytics
    Nowa
    Digital Marketing Specialist with English

    Digital Marketing Specialist with English

    Nowa
    2 594 - 3 372 usd
    Linkhouse
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Elementor
    Wordpress
    język angielski
    Nowa