• Oferty
  • Wszystkie ofertyZabrzeSupportMłodszy specjalista ds. obsługi klienta
    Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
    Support
    Linkhouse

    Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Linkhouse

    1 170 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Linkhouse

    Linkhouse

    Największa w Polsce platforma content marketingu i link buildingu, która pomaga firmom oszczędzać miesięcznie tysiące godzin pracy specjalistów zajmujących się publikacją treści. Mamy ponad 70 000 portali w bazie i doskonałą obsługę klienta.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office
    Angielski

    Mile widziane

    SEO
    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Cześć! 🙂


    Szukamy nowego członka zespołu do naszego Biura Obsługi Klienta!


    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba, która:


    📎 bez problemu obsługuje komputer (szczególnie pakiet MS Office),

    📎 bardzo dobrze organizuje swoją pracę,

    📎 rozwiązuje problemy z niebywałą łatwością,

    📎 jest dokładna, rzetelna i można na niej polegać,

    📎 posługuje się językiem angielskim na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie),

    📎 jest otwarta na kontakt z ludźmi i nowe doświadczenia,


    A dodatkowo zaraża innych poczuciem humoru i uśmiechem! Dlaczego to takie ważne?


    🌟Nasz zespół liczy już ponad 30 osób, które tworzą zgrany zespół.

    🎉Lubimy spotykać się na integracjach, które zaplanowane są na cały rok z góry!


    🤗 Mile widziane:

    • doświadczenie w obsłudze klienta,
    • zainteresowanie tematyką marketingu internetowego,
    • znajomość podstaw tematyki SEO (Search Engine Optimization).


    Twój zakres obowiązków

    📎 przyjmowanie zamówień złożonych przez klientów,

    📎 przydzielanie zamówień do pracowników/wykonawców,

    📎 kontrola terminowości i jakości realizowanych zleceń,

    📎 bezpośredni kontakt z kontrahentami,

    📎 raportowanie realizacji zleceń do klientów,

    📎 obsługa zapytań kierowanych przez klientów.


    Jak wygląda praca z nami?


    ☕ Pracę zaczynamy między godziną 7:00 a 9:00.

    🔥 Mamy przejrzyste zasady rozwoju zawodowego i awansów (pierwszy po 6 miesiącach pracy, poprzedzony weryfikacją kompetencji).

    💸Na stanowisku Juniora możesz liczyć na wynagrodzenie w wysokości 4500 zł brutto na umowie o pracę.



    Dodatkowo u nas znajdziesz:

    • dofinansowanie do karty Multisport
    • prywatną opiekę medyczną
    • cykliczne spotkania integracyjne
    • pyszną kawę w biurze


    Jaki jest nasz proces rekrutacyjny?

    📎 Formularz z podstawowymi pytaniami.

    📎 Rozmowa telefoniczna w celu weryfikacji poziomu języka angielskiego.

    📎 Jeśli pozytywnie przejdziesz poprzednie etapy, czeka Cię spotkanie z m.in. menedżerem zespołu.

    📎 Na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


    ❤️Podoba Ci się ta perspektywa?

    🏆Aplikuj do nas i porozmawiajmy!

    1 170 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

    Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

    Nowa
    Unique People Sp. z o.o.
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    niemiecki
    komunikatywność
    Nowa
    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Chocicza Mała
    praca w grupie
    odpowiedzialność
    Angielski
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 300 - 1 820 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Angielski
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    New Business Account Manager

    New Business Account Manager

    Nowa
    1 919 - 2 737 usd
    Bluerank
    Łódź
    digital marketing
    negocjacje
    B2B
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    proaktywna postawa
    Ownership
    odpowiedzialność
    Nowa