Jesteśmy polskim start-upem działającym w ramach Grupy Żabka od 2021 roku. Działamy w branży e-commerce, która jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów na świecie 🚀
Obecnie pomagamy jednej z firm w Grupie Żabka w prowadzeniu procesu rekrutacji.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta, która dołączy do naszych bohaterek i bohaterów w misji technologicznego rozwoju świata! 🦸💙
📍Lokalizacja: Baniocha, powiat piaseczyński, okolice Warszawy
🎯 Będziesz odpowiadać za:
- wsparcie w zarządzaniu zespołem około 10 osób oraz identyfikowanie jego potrzeb;
- obsługę reklamacji - zapewnienie wsparcia zespołowi w rozwiązywaniu trudnych przypadków;
- nadzór nad ciągłością procedur formalnych związanych z zespołem;
- komunikacja z kontrahentami, przewoźnikami oraz kurierami;
- raportowanie codziennej terminowości oraz zdarzeń;
- wyjaśnianie niezgodności w dostawach;
- kategoryzację reklamacji;
- współpracę i koordynację działań związanych z reklamacjami zgłaszanych przez klientów i kontrahentów;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, opartej na analizie istniejących wskaźników;
- raportowanie KPI (Key Performance Indicators) zespołu;
- wdrażanie nowych członków dynamicznie powiększającego się zespołu.
✅ Zaaplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub w dziale dyspozytorów;
- masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo w godzinach 5:00-12:00 i możesz pracować również w soboty;
- potrafisz wyznaczać cele i rozwijać umiejętności członków zespołu;
- nie przerażają Cię dane oraz aktywnie je wykorzystujesz do wnioskowania i planowania dalszych działań;
- szybko i skutecznie rozwiązujesz zarówno problemy klientów, jak i zespołu;
- potrafisz oszacować potrzebne zasoby i skutecznie delegować zadania;
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim (poziom B2).
💪 Mile widziane:
- znajomość narzędzi, takich jak: Jira, Slack, Freshdesk.
🎁 Zapewniamy:
- umowę o pracę/kontrakt B2B ⮕ możesz zdecydować, który rodzaj umowy będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni;
- hybrydowy model pracy (4 dni w biurze i 1 dzień pracy zdalnej);
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych oraz zniżki na firmowe produkty i usługi;
- możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru logistyki w Polsce;
- sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy, a także samochód służbowy.
🙌 A oprócz tego:
- pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
- świetną i przyjazną atmosferę 🫂
- pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
- brak oficjalnego dress code’u 💼🚫
Sprawdź, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny:
📩 Przesyłasz nam swoje CV, a my analizujemy dokumenty, które od Ciebie otrzymaliśmy.
📲 Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną - rozmowę telefoniczną z Hanią - Recruitment & HR Specialist.
💻 W następnym kroku czeka Cię rozmowa online z Anią - Head of Real Time Operations.
👉 Ostatnim etapem będzie porozmawiasz Denisem - COO (rozmowa będzie w całości w języku angielskim 🇬🇧).
🎉 Jeśli wszystko pójdzie dobrze - witamy na pokładzie!
Poznaj nas bliżej! 💙
👉 https://linktr.ee/lite_ecommerce