Match-Trade Technologies
Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Poszukujemy osoby wszechstronnej, zainteresowanej wdrażaniem aktywności z zakresu marketingu 360 dla branży B2B z rynku Fintech. Zaawansowana znajomość języka angielskiego pozwalająca na sprawną komunikację oraz tworzenie treści marketingowych jest warunkiem, ponieważ firma działa na rynku globalnym i posiada międzynarodowy zespół, a wszystkie materiały przygotowywane są w języku angielskim.
✅ Podstawowe doświadczenie w marketingu (staż, praktyki);
✅ Zaawansowana znajomość języka angielskiego;
✅ Gotowość do nauki kreowania komunikacji produktu z uwzględnieniem celów sprzedażowych;
✅ Znajomość e-marketingu (stopień beginner) oraz praktycznego zastosowania narzędzi typu CMS, CRM oraz Google (Analytics, GAds, GSC) na potrzeby weryfikacji skuteczności prowadzonych działań;
✅ Znajomość rynku nowych technologii;
✅ Dobre zrozumienie najlepszych praktyk marketingu cyfrowego;
✅ Poczucie odpowiedzialności za przygotowywanie treści oraz prowadzone działania;
✅ Chęć uczenia się nowych rzeczy, dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.
✅ Znajomość branży Fintech;
✅ Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Slack.
➡️ Wsparcie w tworzeniu treści merytorycznych do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development;
➡️ Aktualizacja treści na stronach internetowych – praca w CMS, publikacja postów w SoMe;
➡️ Wspólnie z Digital Expertem nadzór nad kampaniami performance GAds, Linkedin Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
➡️ Udział w spotkaniach zespołowych w celu synchronizacji działań marketingowych i sprzedażowych;
➡️ Weryfikacja działań marketingowych/ leadowych w CRM Hubspot;
➡️ Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań uwzględniających analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań.
🔶 Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
🔶 Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach
🔶 Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
🔶 Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
🔶 Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym;
🔶 Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
🔶 Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
🔶 Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
🔶 Nie mamy dress code'u;
🔶 Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
🔶 Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Sprawdź podobne oferty pracy