• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaInneMłodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta
    Inne
    Polenergia Fotowoltaika

    Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Polenergia Fotowoltaika

    Polenergia Fotowoltaika

    Polenergia Fotowoltaika to przede wszystkim ludzie z ogromną pasją i doświadczeniem w zakresie odnawialnych źródeł energii. Dzięki zdobytej wiedzy pomagamy polskim rodzinom i firmom zmienić sposób pozyskiwania energii na inteligentny. Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi i sprawdzonymi firmami, aby zagwarantować jakość i bezpieczeństwo naszych instalacji fotowoltaicznych.Stawiamy przede wszystkim na edukację naszych potencjalnych Klientów, aby mogli świadomie podjąć decyzję o zakupie systemu fotowoltaicznego albo pompy ciepła.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    dobra organizacja pracy

    kreatywność

    Opis stanowiska

    Twój zakres obowiązków


    • Odsłuch i ocena rozmów zgodnie z obowiązującą procedurą
    • Weryfikacja umawianych spotkań przez Dział Wsparcia Sprzedaży
    • Odsłuchy rozmów i weryfikacja poprawności rozmowy
    • Weryfikacja poprawności raportowania spotkań przez doradców techniczno-handlowych
    • Przeprowadzanie ankiet dotyczących jakości odbytych spotkań z Klientami
    • Odsłuchy coachingowe
    • Prowadzenie szkoleń wstępnych oraz warsztatów
    • Przygotowanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
    • Tworzenie kreatywnych treści, które będą usprawniały pracę Działu – materiały szkoleniowe, plakaty, grafiki, komunikaty


    Nasze wymagania


    • Doświadczenie z zakresu prowadzenia szkoleń/warsztatów
    • Umiejętność prowadzenia spotkań coachingowych
    • Kreatywność oraz implementacja rozwiązań wpływających na jakość obsługi klienta
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel i PowePoint)

    Mile widziane

    • Doświadczenie w pracy w Dziale obsługi klienta w Contakt Center
    • Doświadczenie w pracy na kartach oceny rozmów
    • Doświadczenie w pracy w zespole kontroli jakości obsługi klienta


    To oferujemy


    • Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
    • Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Lekcje języka angielskiego w godzinach pracy
    • Zniżkę na usługi firmowe (OZE)
    • Firmowe imprezy integracyjne


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant systemu ERP Microsoft Dynamics 365 (AX) w obszarze Zakupy/Sprzedaż/Projekty

    Konsultant systemu ERP Microsoft Dynamics 365 (AX) w obszarze Zakupy/Sprzedaż/Projekty

    Nowa
    COIG S.A.
    Katowice
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Microsoft Office Excel
    Nowa
    Nauczyciel programowania dla dzieci | CAŁA POLSKA

    Nauczyciel programowania dla dzieci | CAŁA POLSKA

    Nowa
    Coding Powers
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Scratch
    robloxstudio
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Doradca klienta – obsługa chat-u

    Doradca klienta – obsługa chat-u

    Nowa
    Concentrix CVG International
    Lublin
    support
    customer service
    Nowa
    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Nowa
    AODC SP. Z O.O.
    Warszawa
    AutoCAD
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Główny Specjalista ds. BHP

    Główny Specjalista ds. BHP

    Nowa
    Arche Consulting
    Świdnica
    produkcja
    BHP
    język angielski
    Nowa