Cześć, dziękujemy, że zainteresowała Cię nasza oferta pracy!
Jesteśmy Proassist, czyli firma technologiczna, która tworzy oprogramowanie dla gabinetów i placówek medycznych.
buyer persona: lekarze i managerowie placówek medycznych
rodzaj finansowania: bootstrap
model sprzedaży: SaaS
sprzedaż: b2b
Jak pracujemy:
100% zdalnie, ale pracujemy szybko: cytat Zbyszka: “noooo… tutaj to jest intensywnie”.
Leady w podziale 50/50, marketing generuje inbound, a Ty odpowiadasz za outbound.
Dowozimy wyniki i wiemy jak to robić, cytat Mariusza: “widzę, że tutaj się pracuje efektywnie, a nie efektownie”
Twój zakres obowiązków
- Poszukujemy osoby, która w trakcie spotkań online przedstawi system medyczny potencjalnemu klientowi. Przejdzie z nim proces sprzedaży i wdrożenia.
- Twoimi rozmówcami będą menedżerowie, lekarze i personel zatrudnionych w placówce medycznej naszego klienta.
- W swojej pracy będziesz odpowiedzialny za poszukiwanie nowych leadów (prospecting) oraz obsługa zapytań inboundowych.
Nasze wymagania
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B/ w sprzedaży do gabinetów medycznych/ w sprzedaży online/ pracowała w SaaS.
- Orientacja na wyniki i gotowość pracy w modelu prospecting plus leady z marketingu, czyli outbound i inboud.
- Umiejętność pracy w CRM oraz znajomość narzędzi takich jak Slack, Notion, programy do spotkań online.
- Z silnymi umiejętnościami analitycznymi i rozwiązywania problemów, chcemy znaleźć niezależnego specjalistę, na którym możemy polegać.
- Prowadzenie sprzedaży w oparciu o ustalone procesy. Procesy, które nam działają i te, które poprawiliśmy w czasie pracy.
To oferujemy
- Umowę B2B i w ramach tego 21 dni roboczych płatnego urlopu.
- Oferujemy budowanie własnej bazy klientów i portfela, z których czerpiesz profity. Twoja pensja z miesiąca na miesiąc rośnie tak, jak Twój portfel klientów.
- Bieżącą pomoc i wsparcie działu supportu, zawsze będziesz mieć kogoś od technicznej pomocy.
- Lubimy świętować sukcesy, dlatego robimy świętujemy osiągnięte KPI, nie organizujemy eventów z uwagi na “firmowego mikołaja” 🙂