Naszym klientem jest międzynarodowa firma z oddziałem w Krakowie, poszerzająca swój dział obsługi klienta
Zakres obowiązków
- obsługa klienta - od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez potwierdzenie, zlecenie do produkcji, wysyłkę aż po wystawienie faktury i kontakt z klientem
- odpowiedzi na zapytania klientów (przygotowywanie ofert)
- zarządzanie zamówieniami klientów i kompleksowa obsługa
- budowanie relacji z klientami którzy zlecaja zamowienia (kontakt mailowy, telefoniczny)
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania zamówieniami
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania swoim czasem
- znajomość MS Office oraz systemów do wprowadzania danych (CRM)
- pogodna, kreatywna osobowość
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe : 7500 PLN brutto, umowa o pracę
- prywatna opieka medyczna
- paczki świąteczne
- parking dla pracowników
- standardowe godziny pracy (pon-pt) w komfortowo urządzonym biurze