• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportManager zarządzający serwisem sprzątającym
    Manager zarządzający serwisem sprzątającym
    Support
    SALES HR

    Manager zarządzający serwisem sprzątającym

    SALES HR

    Kraków
    2 593 - 3 890 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    kierownik

    Facility management

    zarządzanie ludźmi

    Opis stanowiska

    Naszym klientem jest firma działająca w sektorze nieruchomości pod wynajem.


    Zakres obowiązków

    • koordynacja grafików personelu sprzątającego (ok 20 osób) po gościach korzystających z wynajmu na krótki termin, z uwzględnieniem meldowań/wymeldowań oraz zschynronizowania tego ze sprzątanierm
    • wycena pracy personelu oraz stawek za godzinę (apartamenty w Krakowie)
    • rekrutacja nowych osób, przygotowaniu umów dla kadr
    • koordynacja współpracy z dostawcami : pralnie, zakupy środków czystości, wydawanie z magazynu
    • monitorowanie stanów magazynowych
    • szkolenie nowych pracowników pod kątem jakości wykonywanych prac
    • optymalizacja działań całego działu : wprowadzenie ulepszeń, minimalizacja strat, sprawdzanie czystości i jakości sprzątania
    • sporządzanie raportów i analiz dotyczących działalności podległego zespołu


    Poszukiwane kompetencje

    • doświadczenie w zarządzaniu podległym personelem - min 15 osób, najlepiej w branży hotelowej / sprzątającej/ utrzymaniowej / turystycznej / nastawionej na obsługę klienta indywidualnego
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy - własnego oraz podległego
    • przedsiębiorcze podejście - umiejętność szybkiego dochodzenia do rozwiązań na zaistniałe sytuacje/problemy/absencje pracowników
    • egzekwowanie terminowości i jakości prac od podległego personelu jak i dostawców zewnętrznych
    • umiejętność rekrutacji i doświadczenie w tym obszarze
    • znajomość Excela (raporty)
    • dostępność pod telefonem w razie koordynacji nieprzewidzianych zdarzeń
    • samodzielność w myśleniu i gotowość na skalowanie biznesu 


    Oferujemy

    • wynagrodzenie podstawowe oparte o umowę B2B, 10 000 - 15 000 PLN / miesięcznie + VAT
    • dodatkowe coroczne bardzo atrakcyjne premie powiązane z zyskami firmy
    • samodzielne bardzo ciekawe stanowisko w rozwiniętej strukturze (ponad 100 mieszkań, do końca 2025 - 200)
    • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
    • mobilny / zdalny charakter pracy (Kraków) bez potrzeby siedzenia w biurze


    2 593 - 3 890 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa
    Communication Specialist (project management)

    Communication Specialist (project management)

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    język angielski
    Instagram
    copywriting
    Nowa
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    874 - 1 224 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    Ownership
    sprzedaż i rozwój biznesu
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Rzeszów
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa