• Oferty
  • Wszystkie ofertyBielsko-BiałaSupportKierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin
    Kierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin
    new
    Support
    Sieć Delfin

    Kierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin

    Sieć Delfin

    1 374 - 1 945 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Leadership

    Microsoft Office

    zarządzanie

    PC Market

    sprzedaż

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Opis

    Sieć Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Na mapie mamy już 10 placówek handlowych i szykujemy się na kolejne lokalizacje. Od ponad 20 lat działamy na rynku i oferujemy zatrudnienie dla lokalnej społeczności. Tworzymy zgrane zespoły na placówkach handlowych. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Dołącz do nas!


    👉 Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU w placówce Sieci Delfin

    wynagrodzenie - (min. 5300 - 7500 zł brutto/miesięczne); uop

    praca w godzinach: 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku, stacjonarna



    NASZE OCZEKIWANIA:

    • umiejętne zarządzanie placówką spożywczą oraz pracownikami - zgodnie z prawem i standardami firmy,
    • staranne wykonywanie czynności administracyjnych, związanych z działalnością sklepu (back office),
    • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
    • profesjonalne delegowanie zadań dla zespołu pracowników,
    • ścisła współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą, biurami oraz z Zarządem Spółki.



    SZUKAMY KOGOŚ, KTO:


    - dysponuje min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na placówce handlowej (branża spożywcza) - warunek konieczny,

    - orientuje się i lubi pracować z planami oraz ma wiedzę z tematyki zarządzania towarami,

    - wie jak zmotywować do działania swoich współpracowników i utrzymać motywację na odpowiednim poziomie,

    - posiada zdolności liderskie oraz umiejętności pracy w zespole,

    - potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu.



    POSZUKIWANIE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:


    - minimum wykształcenie średnie,

    - znajomość programu użytkowego do zamawiania towaru (np. PC Market),

    - podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word) oraz obsługa urządzeń biurowych,

    prawo jazdy kat. B,

    - wysoki poziom kultury osobistej,

    - pozytywne usposobienie,

    - umiejętność budowania relacji w życzliwej atmosferze,

    - odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji,

    - godne reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek pracodawcy.



    PAKIET NA START:


    - umowa o pracę od pierwszego dnia,

    - praca w polskiej firmie z tradycjami,

    - atrakcyjne zarobki: wynagrodzenie + premie, ciekawe programy motywacyjne,

    - benefity: upominki świąteczne, paczki okolicznościowe, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie,

    - profesjonalne wprowadzenie w zakres obowiązków na każdym etapie zatrudnienia + wsparcie dedykowanego opiekuna,

    - możliwość udziału w programach rozwojowych: ABC Kierownika, warsztaty rozwojowe z komunikacji i zarządzania kapitałem ludzkim.


    Zapraszamy do współpracy.

    Porozmawiajmy o nowych możliwościach na Twój rozwój w naszej organizacji.

    Czekamy na zgłoszenia.


    Etapy rekrutacji:

    1. Telefoniczny kontakt rekruterki Magdy i krótki wywiad.

    2. Spotkanie osobiste z Koordynatorem ds. Sieci w siedzibie firmy w Nowej Wsi (koło Kęt).

    3. Informacja zwrotna dla kandydata: zaproszenie do współpracy lub podziękowanie za udział w rekrutacji.


    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


    1 374 - 1 945 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    874 - 1 224 usd
    APS
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Zielona Góra
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Dynamics 365
    ERP
    Azure
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    obsługa klienta
    Ownership
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Team Lead, Catalog Manager, EU Marketplace Expansion

    Team Lead, Catalog Manager, EU Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Warszawa
    Leadership
    skuteczna komunikacja
    język angielski
    Nowa
    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Nowa
    BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
    Warszawa
    język angielski
    budowanie relacji
    dobra organizacja pracy
    Nowa