Timing poszukuje asystenta ds. marketingu online, który/która jest gotów podjąć wyzwanie i poprawić naszą obecność w internecie. Będziesz odpowiedzialny/na za opracowanie strategii oraz wdrożenie różnych inicjatyw marketingowych, mających na celu zwiększenie widoczności Timing w sieci.
Twoje obowiązki:
- Opracowanie strategii marketingu online.
- Tworzenie i prowadzenie różnorodnych kampanii marketingowych, w tym płatnych, społecznościowych, na portalach z ofertami pracy i innych.
- Budowanie ruchu organicznego i optymalizacja SEO.
- Realizacja efektywnych kampanii email marketingowych.
- Tworzenie dashboardów do monitorowania i analizy wyników.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenie w pracy z płatnymi kanałami, portalami z ofertami pracy, SEO oraz email marketingiem.
- Umiejętności analityczne oraz doświadczenie w tworzeniu dashboardów.
- Kreatywności i strategicznego myślenia w celu opracowania skutecznych kampanii marketingowych.
- Zdolności do pracy zespołowej oraz silnych umiejętności komunikacyjnych.
Co oferujemy:
- Wyzwanie zawodowe, które daje swobodę wywierania znaczącego wpływu na rozwój firmy.
- Współpracę z entuzjastycznym zespołem.
- Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego.
- Dynamiczne środowisko pracy w rozwijającej się firmie.
Lokalizacja i czas pracy:
Pracować będziesz wraz z innym specjalistą w naszej lokalizacji w Opolu. Oczekujemy minimum 2 dni pracy tygodniowo min 20 h/tyg w biurze w Opolu. Forma zatrudnienia UoP/ UZ / B2B.
Sprawdź podobne oferty pracy