• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportSales & Customer Service Specialist
    Sales & Customer Service Specialist
    new
    Support
    WorkTime Expert

    Sales & Customer Service Specialist

    WorkTime Expert

    Kraków
    1 556 - 2 593 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    język angielski

    Mile widziane

    CRM

    Pipedrive

    sprzedaż

    Opis stanowiska

    #Rekrutacja❗️ #SzukamyCzłowiekaDoWspółpracy🤝 


    Sales & Customer Service Specialist

    • Miejsce pracy: Kraków
    • Forma zatrudnienia: umowa B2B


    Poszukujemy zorganizowanej i skrupulatnej osoby na stanowisko Sales & Customer Service Specialist. Jeśli jesteś osobą, która potrafi zapewnić wysokiej jakości obsługę klienta, budować pozytywne relacje z firmami z branży usług profesjonalnych oraz lubisz przekazywać wiedzę w zrozumiały sposób, to ta praca jest dla Ciebie! 


    Zakres obowiązków:

    • Wdrażanie nowych klientów - Pomoc nowym klientom w rozpoczęciu korzystania z systemu WorkTime Expert (szkolenia, demonstracje i udzielanie wsparcia na wczesnym etapie).
    • Budowanie relacji - Regularne kontaktowanie się z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i cele, a także zapewnić, że WorkTime Expert pomaga im je osiągnąć.
    • Analiza sukcesu klientów - Monitorowanie, jak klienci korzystają z systemu, identyfikowanie problemów lub przeszkód oraz proponowanie rozwiązań.
    • Zapobieganie rezygnacjom - Przewidywanie i zapobieganie sytuacjom, w których klient może zrezygnować z usługi , poprzez oferowanie dodatkowego wsparcia lub rozwiązywanie problemów.
    • Zbieranie opinii - Uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów na temat ich doświadczeń i przekazywanie ich do odpowiednich działów w firmie w celu ulepszania produktów lub usług.
    • Rozwiązywanie problemów - Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych, funkcjonalnych lub związanych z użytkowaniem. Obsługa telefoniczna, mailowa lub za pośrednictwem czatu.
    • Odpowiadanie na pytania - Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące funkcji produktu, warunków umowy, płatności i innych kwestii związanych z korzystaniem z usługi .
    • Przekazywanie zgłoszeń - W razie potrzeby przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do innych działów, takich jak dział techniczny lub sprzedaży, w celu szybszego rozwiązania problemu.
    • Tworzenie materiałów wsparcia - Opracowywanie przewodników, artykułów z bazy wiedzy, tutoriali wideo i innych materiałów, które pomogą klientom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów.
    • Monitorowanie satysfakcji klientów - Śledzenie poziomu zadowolenia klientów i zapewnianie, że ich problemy są rozwiązywane w sposób satysfakcjonujący.


    Poszukiwane kompetencje:

    • Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i swoboda w rozmowach z klientami B2B na poziomie właścicieli firm / dyrektorów finansowych itp.
    • Duża samodzielność w planowaniu swojej pracy (samodzielnie planujesz swój kalendarz) 
    • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz dbałość o tworzenie spójnych ofert pod względem wizualnym i merytorycznym
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
    • Jeżeli udało Ci się dostrzec, że nie wymagamy doświadczenia - to tak rzeczywiście jest - jeżeli tylko chętnie się uczysz i jesteś osobą otwartą na feedback to jest to właśnie praca dla Ciebie


    Mile widziane:

    • Doświadczenie w sprzedaży produktów w modelu SaaS. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Doświadczenie w pracy w CRMie Pipedrive.
    • Znajomość narzędzi marketingowych oraz mediów społecznościowych.


    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
    • Wynagrodzenie w wysokości 6 - 10 tys. zł netto na fv
    • Benefity do wyboru (karta MultiSport lub ubezpieczenie zdrowotne - prywatna opieka medyczna).
    • Samodzielność w działaniu
    • Dofinansowanie szkoleń rozwojowych
    • Wygodne stanowisko pracy + szybki komputer z 2 monitorami
    • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (Ty decydujesz, o której zaczynasz pracę w zakresie 08:00 – 10:00).


    Na początku praca wyłącznie stacjonarnie w biurze operacyjnym przy rynku na Dębnickim w Krakowie, w późniejszym okresie możliwa praca hybrydowa.


    Jeżeli szukasz pracy w zespole, nastawionym na zmiany i rozwój, gdzie liczy się kreatywność i samodzielność, ale też współpraca, to wyślij swoje CV!


    Czekamy na Ciebie😊


    Czego możesz się spodziewać?

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie składał się z: 

    1. Weryfikacji CV.
    2. Rozmowy kwalifikacyjnej online z udziałem Assessment Center.
    3. Finalnej rozmowy w biurze operacyjnym.


    Zapraszamy do współtworzenia biznesu zarządzanego turkusowo.

    Zespół WorkTime Expert

    1 556 - 2 593 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    New Business Account Manager

    New Business Account Manager

    Nowa
    1 914 - 2 730 usd
    Bluerank
    Łódź
    B2B
    sprzedaż
    Marketing Internetowy
    Nowa
    Asystent Działu Handlowego

    Asystent Działu Handlowego

    Nowa
    1 426 - 1 686 usd
    Billberry
    Gdynia
    Microsoft Office
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Opole
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    ERP
    język angielski
    Azure
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 297 - 1 790 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Katowice
    design
    praca w grupie
    manager
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Adamów
    język angielski
    Microsoft Windows
    IT support
    Nowa