Jeśli wiesz co znaczą "powder day" czy "backcountry" a do tego wiesz co nieco o social mediach to Zero Gravity jest idealnym miejscem dla Ciebie!
Co roku wyjeżdża z nami tysiące klientów na zimowe szaleństwa, rodzinne ferie lub niezapomniane imprezy w czasie Snow Dj Week!
Nie wspominając już o tym, że jesteśmy jedynym przedstawicielem, w Polsce, wypasionego pod względem warunków do mieszkania i do jeżdżenia resortu LAAX w Szwajcarii.
Szukamy totalnego zapaleńca social mediów, który będzie umiał pokazać to co mamy w sercu i czym się chcemy podzielić czyli totalną zajawką do sportów zimowych i letnich, deskowych i nie tylko.
Czym będziesz się zajmował/a?
- Zarządzaniem kanałami społecznościowymi czyli przygotowywaniem i publikowaniem contentu na kanały social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik Tok, Pinterest, Youtube) – treści pisane, content graficzny, video (Reels), InstaStories zgodnie z przyjętą strategią marketingową
- Bieżącą obsługą kanałów social media (Facebook, Instagram) - nawiązywaniem interakcji z użytkownikami, odpowiadaniem na pytania, moderacją, pobudzaniem do dyskusji, budowaniem społeczności
- Prowadzeniem harmonogramu publikacji i briefów;
- Przygotowywaniem raportów z naszych działań social media i wyników
- Współtworzeniem strategii komunikacji
- Wsparciem naszej Sprzedaży i zespołu Organizacji w przygotowaniu materiałów marketingowych i komunikacji
- Współpracą z agencjami zewnętrznymi oraz dostawcami usług i produktów
- Generowaniem pomysłów i rekomendowaniem nowych rozwiązań na budowanie zasięgów,
- Monitorowaniem rynku, żebyśmy zawsze byli na czasie
- Samodzielnym tworzeniem kreatywnych scenariuszy nagraniowych
- Wsparciem w aktualizacji treści na stronie internetowej
- Organizowaniem i koordynowaniem sesji zdjęciowych oraz planów video
- Nadzorowaniem kampanii GoogleAds/Fbads
- Samodzielnym prowadzeniem wybranych projektów marketingowych;
- Wsparciem w tworzeniu ofert dla sponsorów
- Współpracą z innymi wewnętrznymi zespołami
Czego szukamy?
- Minimum 1 rok doświadczenia w komunikacji social media na samodzielnym stanowisku
- Umiejętności nagrywania filmików/reelsów/stories oraz edycji materiału video, montażu na bazie otrzymanego materiału
- Umiejętności tworzenia materiałów do publikacji w mediach społecznościowych
- Znajomości aktualnych trendów w SM
- Dobrego warsztatu pisarskiego – tworzenie treści postów, newsletterów, na stronę www, haseł reklamowych, artykułów
- Strategicznego myślenia i szybkości reakcji – umiejętność zidentyfikowania wyzwań, analizy sytuacji, pracy z danymi, ustalenia celów i zaplanowania działań;
- Znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, Facebook Ads
- Kreatywności, pomysłowości i dbałości o szczegóły;
- Umiejętności dopasowywania komunikacji do kanału i grupy docelowej;
- Dużej samodzielności i terminowości oraz inicjatywy w działu.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w influencer marketingu
Co możemy dać w zamian?
- Umowę do wyboru (umowa o pracę, umowa b2b, zlecenie)
- Pracę w trybie hybrydowym
- Możliwość odbywania wyjazdów do topowych lokalizacji sportów zimowych i letnich
- Narzędzia niezbędne do codziennej pracy
- Super fajny zespół, szefa i dobrą atmosferę