Programmatic, RTM, reklama kontekstowa i na Facebooku…
Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Majowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie LiveWebinar, odbędzie się już 25 maja, w godzinach 15:00 – 16:30. Podczas spotkania ogłoszony zostanie konkurs, w którym do wygrania będzie bilet na Forum IAB 2021 – najbardziej inspirującą konferencję marketingową w Polsce.
Spis treści
Podczas dwudziestego pierwszego spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Elżbieta Kondzioła z LOVEMEDIA, Martyna Jacewicz z KHS oraz Dagmara Kokoszka-Lassota z Magic Social Media.
Prelekcja I, godz. 15:05:
„Czym jest programatyczny zakup reklamy i jak bezpiecznie wykorzystać jego możliwości?”
Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska
Programmatic umożliwia precyzyjne i efektywne targetowanie reklam internetowych, jednak z uwagi na otwarty charakter ekosystemu, wymaga stosowania zabezpieczeń w trakcie emisji. Podczas prelekcji zostanie przybliżony, zarówno początkującym jak i średnio zaawansowanym słuchaczom, ten model zakupu reklamy i jego możliwości.
Podczas prelekcji dowiesz się:
– Jakie były wydatki na programmatic w Polsce i Europie?
– Jak wygląda udostępnianie powierzchni w modelu programatycznym?
– Jak zbudowany jest ekosystem programmatic?
– Jakie zmiany zachodzą w dostępie do danych?
– Na jakim poziomie jest bezpieczeństwo w automatycznym zakupie reklamy?
Prelekcja II, godz. 15:35:
„RTM czy marketing kontekstowy – jak nauczyć się rozróżniać te pojęcia?”
Martyna Jacewicz, Social media and Digital Manager, agencja KHS
Zaczniemy od teorii: czym jest RTM, a czym marketing kontekstowy. Jakie są między nimi podobieństwa i różnice? Następnie na konkretnych przykładach spróbujemy zrozumieć, kiedy mamy do czynienia z kontekstem, a kiedy działaniami real time. Prezentacja zakończy się wylistowaniem kilku pytań, które pozwolą w przyszłości łatwiej odróżniać RTM od innych działań marketingowych.
Podczas prelekcji dowiesz się:
– Dlaczego ten temat jest ważny i kto najczęściej popełnia błędy w rozróżnieniu RTM od marketingu kontekstowego?
– Czym jest real time marketing?
– Czym jest marketing kontekstowy?
– Jakie są podobieństwa i różnice między RTM a marketingiem kontekstowym?
Prelekcja III, godz. 16:05:
„Dlaczego Twoje reklamy na FB nie działają?”
Dagmara Kokoszka-Lassota, Magic Social Media
Stawianie na reklamy na Facebooku nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, podczas prelekcji zostaną zaprezentowane najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i prowadzenia kampanii oraz przedstawione rozwiązania, jak robić to dobrze.
Podczas prelekcji dowiesz się:
– Jakie są błędne założenia dotyczące reklam na Facebooku?
– Dlaczego czasami reklama nie działa, a kiedy reklama jest skuteczna?
– Jak wykorzystać reklamy dla Twojego biznesu?
Weź udział w majowej edycji DIMAQ Voice Online i wygraj bilet na Forum IAB 2021! To 3-dniowe święto marketerów, które odbędzie się 8-10 czerwca w formie online. Więcej szczegółów znajdziesz na https://forumiab.pl/
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TUTAJ.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać, będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Jednak aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Rocket Jobs jak zwykle patronuje temu spotkaniu 🙂 Zapraszamy!
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. https://iab.org.pl/
O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/
Jeśli interesuje Cię temat reklam na Facebooku, sprawdź ten artykuł.
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
🚀 na nasz fanpage:
➡ https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze