Grupa Polsat Plus – startuje główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek
Rozpoczyna się wspólna kampania marek z Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu i Polsat Box. Nowa i zarazem pierwsza w historii taka akcja toczy się pod hasłem; „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
Głównym celem kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus jest pokazanie, że wszystkie 3 marki zapewniają odbiorcy wybór tego, czego potrzebuje w najbardziej dogodnym przez niego czasie, miejscu i na jakim urządzeniu chce.
Klient oczekuje, że marka będzie odpowiadać na jego indywidualne potrzeby. Chce decydować – mieć szerokie możliwości wyboru zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami. My, jako Grupa, odpowiadamy na to mówiąc: w Plusie, Polsacie i Polsat Box możesz wybrać swoje wszystko. Możesz rządzić m.in.: internetem, 5G, technologiami, rozrywką, emocjami, serialami i sportem – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, Grupa Polsat Plus.
W nowej kampanii ukazano, że najważniejszy jest klient i Grupa Polsat Plus odpowiada na jego potrzeby.
Plus zapewnia stały kontakt z innymi za pomocą najlepszego internetu 5G w Polsce oraz najnowocześniejszym technologiom komunikacyjnym. Polsat dba o zaspokojenie potrzeb w zakresie dostarczenia najlepszych emocji i informacji za pomocą oferty rozrywkowej, serialowej, sportowej, czy programów newsowych.
Polsat Box, to z kolei szeroki wybór najróżniejszych treści i łatwego do nich dostępu.
W najnowszym spocie główną rolę gra: Wojciech Mecwaldowski – nowy ambasador marki Plus, ale zobaczymy tam również inne gwiazdy, takie jak:
- Jacek Braciak znany ze spotów Polsat Box,
- Tomasz Karolak obecny w reklamach Plusa,
- sanah,
- Krzysztof Ibisz,
- Paulina Sykut-Jeżyna,
- Wiktoria Gąsiewska,
- Piotr Gąsowski.
W spocie usłyszymy ścieżkę dźwiękową „You Can’t Hurry Love” w wykonaniu Phila Collinsa.
https://www.youtube.com/watch?v=LbOiCx9jSQQ
Dzięki tak spójnemu przekazowi w kampanii, konsument od razu jasno wie, co znajdzie w ofercie grupy. Poza tym, język wykorzystywany w systemie komunikacji nowej identyfikacji także podkreśla przynależność 3 marek do jednej grupy.
Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.
Źródło grafiki ilustrującej wpis: YouTube@PlusPL
Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! ➡ Praca: Project Manager, Product Owner ➡ https://bit.ly/2Whg3QN
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
🚀 na nasz fanpage:
➡ https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze