Grupa Polsat Plus – startuje główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek

Grupa Polsat Plus - startuje główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek

Rozpoczyna się wspólna kampania marek z Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu i Polsat Box. Nowa i zarazem pierwsza w historii taka akcja toczy się pod hasłem; „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Głównym celem kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus jest pokazanie, że wszystkie 3 marki zapewniają odbiorcy wybór tego, czego potrzebuje w najbardziej dogodnym przez niego czasie, miejscu i na jakim urządzeniu chce.

Klient oczekuje, że marka będzie odpowiadać na jego indywidualne potrzeby. Chce decydować – mieć szerokie możliwości wyboru zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami. My, jako Grupa, odpowiadamy na to mówiąc: w Plusie, Polsacie i Polsat Box możesz wybrać swoje wszystko. Możesz rządzić m.in.: internetem, 5G, technologiami, rozrywką, emocjami, serialami i sportem – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, Grupa Polsat Plus.

W nowej kampanii ukazano, że najważniejszy jest klient i Grupa Polsat Plus odpowiada na jego potrzeby.

Fot.: Mat. prasowe

Plus zapewnia stały kontakt z innymi za pomocą najlepszego internetu 5G w Polsce oraz najnowocześniejszym technologiom komunikacyjnym. Polsat dba o zaspokojenie potrzeb w zakresie dostarczenia najlepszych emocji i informacji za pomocą oferty rozrywkowej, serialowej, sportowej, czy programów newsowych.
Polsat Box, to z kolei szeroki wybór najróżniejszych treści i łatwego do nich dostępu.

W najnowszym spocie główną rolę gra: Wojciech Mecwaldowski – nowy ambasador marki Plus, ale zobaczymy tam również inne gwiazdy, takie jak:

  • Jacek Braciak znany ze spotów Polsat Box,
  • Tomasz Karolak obecny w reklamach Plusa,
  • sanah,
  • Krzysztof Ibisz,
  • Paulina Sykut-Jeżyna,
  • Wiktoria Gąsiewska,
  • Piotr Gąsowski.

W spocie usłyszymy ścieżkę dźwiękową „You Can’t Hurry Love” w wykonaniu Phila Collinsa.

https://www.youtube.com/watch?v=LbOiCx9jSQQ

 

 

Dzięki tak spójnemu przekazowi w kampanii, konsument od razu jasno wie, co znajdzie w ofercie grupy. Poza tym, język wykorzystywany w systemie komunikacji nowej identyfikacji także podkreśla przynależność 3 marek do jednej grupy.


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: YouTube@PlusPL

Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze