Kusi cię, żeby dodać "ASAP" na końcu wiadomości? Poznaj słowa, które wkurzają nas w pracy

Gra Scrabble to dla wielu wspomnienie z dzieciństwa i planszówka, która w dorosłości rządzi na spotkaniach ze znajomymi. Gra słowna należy do portfolio firmy Mattel. Teraz zmieniono m.in. jej logo, kolorystykę. Co sądzicie o tych nowościach?
Spis treści
Dlaczego kultowa gra, która ostatni rebranding przeszła w 2013 roku, teraz ponownie przechodzi zmianę? Wydawca pragnie iść w stronę repozycjonowania Scrabble jako uniwersalnej gry dla każdego.
Ostatnia wersja gry Scrabble prezentowała się tak:
Nowa wersja gry Scrabble wyróżnia się typografią i odświeżoną kolorystyką, w której zamiast zieleni widzimy odcień z niebieskiej gamy, a pola premiowe na planszy zostały zaznaczone wyrazistym różem, zielenią, granatem i żółcią. Z kolei samo logo gry jest teraz minimalistyczne, uproszczone, zapisane bezszeryfowym fontem.
Nowa indentyfikacja wizualna ma pokazać, że gra Scrabble ma uniwersalny charakter i tym samym poszerzyć grono odbiorców. Przekaz marki mówi, że przy planszy mogą się spotykać różne jednostki, niezależnie od tego, jaka jest różnica wiekowa, jak odmienne mamy wykształcenie, czy na jakim poziomie jest nasza wiedza o języku.
Zmiana identyfikacji wizualnej to działanie w stronę przełamania stereotypu, że planszowe rozgrywki słowne są zarezerwowane dla purystów językowych. Lekka i bardziej aktualna szata graficzna wpisuje się w trendy i jest skierowana dla wszystkich grup wiekowych. Scrabble to uniwersalna, familijna gra łącząca pokolenia, kultury i światy – komentuje Karolina Domańska, associate brand manager w Mattel Poland.
W ramach rebrandingu będziemy mogli oglądać działania z obszaru digital marketingu i influencer marketingu, za które odpowiada agencja kreatywna Coollective.
Jak Wam się podoba nowa odsłona gry? Niby o gustach się nie dyskutuje, ale według nas ta zmiana jest bardzo korzystna.
Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe
Zapraszamy także do naszych grup:
Social Media Jobs
https://bit.ly/2GB5MXs
Advertising/PR Jobs
https://bit.ly/1Puw3z5
Marketing – Pierwsza Praca
https://bit.ly/2F6uQU3
Rocket Jobs > 10K
https://bit.ly/2AkLuMn
Sprzedaż cała Polska
https://bit.ly/2RMpMIG
Design cała Polska
https://bit.ly/2JOIkFI
Marketing, e-commerce, SEO/SEM
http://bit.ly/32uFhsq
Rocket Community
https://bit.ly/2PQofkI
na naszego LinkedIna:
https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
oraz na naszego Instagrama:
https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze