Awaria Credit Agricole – klienci oburzeni, bo bank naliczał transakcje podwójnie
Awaria w Credit Agricole, która miała miejsce 2 września 2021, wiele osób mogła przyprawić o ból głowy. Klienci na swoich kontach zobaczyli podwójnie zaksięgowane transakcje, przez co często byli mocno na debecie.
W czwartek klienci Credit Agricole zobaczyli na swoich kontach poważne obciążenia. Wszystko dlatego, że niektóre transakcje były ponownie księgowane. Wówczas bank wystosował oświadczenie, w którym przyznał, że jest to skutek awarii i że już nad nią pracuje.
Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację – brzmiał komunikat.
Zaniepokojeni klienci jednak nadal się martwili, co tak naprawdę się stanie. W social mediach zawrzało.
„U mnie 1000 PLN mniej. Infolinia nie działa.”
„Ja rozumiem, ze to wasz błąd, ale jutro muszę zapłacić za zamówiony towar, co mam powiedzieć dostawcy, że macie problemy techniczne żeby poczekał?”
„Widzę, że nie tylko ja mam problem z podwójną transakcją, co nigdy się nie zdarzało w tym banku” – czytamy w komentarzach na Facebooku.
Awaria Credit Agricole – czy już wszystko działa?
Rzecznik Credit Agricole, Przemysław Przybylski również zapewniał, że klienci nie muszą się obawiać o swoje środki, a ok. godz. 20 pojawił się kolejny komunikat: „Informujemy, że dziś w nocy przywrócimy poprawne stany kont. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy”.
Jak czytamy m.in. na Facebooku banku, część klientów potwierdza, że środki zostały zwrócone. Niestety pojawiają się również komentarze mówiące o tym, że nadal zdarzają się podwójne transakcje.
Niestety takich sytuacji nie da się uniknąć. Co jakiś czas pojawiają się komunikaty o awariach w bankach. 20 czerwca choćby klienci banku Santander borykali się z trudnościami – księgowano 100 razy wyższe kwoty niż były w przelewie. Z kolei z bardzo podobną awarią w lutym spotkali się klienci mBanku, gdzie transakcje również były podwójnie księgowane. Najważniejsze jest to, że w takich sytuacjach banki prężnie działają, aby klienci jak najmniej odczuli sytuacje kryzysowe.
Dużo mniejszą awarię, ale również taką, która była na ustach wszystkich dużo dłużej, rok temu odnotował też mBank, który rozesłał swoim klientom wiadomości o treści: „ęśąćż”, „test wiadomości push” i „Życzymy miłego dnia”, co spotkało się z zainteresowaniem klientów, które przełożyło się m.in. na liczne memy krążące po sieci.
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Scott Graham
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze