Nowa kampania De’Longhi – Brad Pitt ambasadorem marki
„Something Perfetto” to nowa kampania De’Longhi, w której wziął udział nowy globalny ambasador marki, zdobywca Oscara – Brad Pitt.
Takiej kampanii jeszcze ta marka nie miała. Nowa kampania De’Longhi charakteryzuje się 3 mocnymi akcentami – to Brad Pitt, motocykl i oczywiście świeżo parzona kawa z ekspresu. Dzięki spotowi reklamowemu przenosimy się na kalifornijskie drogi, które na motorze przemierza aktor. Widzimy jego codzienność, typu wizyta u mechanika, czy tankowanie na spacji paliw, gdzie zawsze towarzyszą mu ziarna kawy. Najważniejsze jest jednak zakończenie, kiedy to aktor wraca do domu i delektuje się świeżo zaparzonym cappuccino.
Spot reklamowy De’Longhi z Bradem Pittem powstał we współpracy: Damiena Chazelle, Linusa Sandgrena i Justin Hurwitz. Te osobistości znamy też z tworzenia filmu „La La Land”!
Światło dzienne reklama ujrzała 2 września. Swoją premierę miała w brytyjskiej telewizji. Kampania będzie jednak obejmowała nie tylko telewizję, lecz również platformy VOD, social media, punkty sprzedaży i outdoor.
Zobaczcie także: „Podlaskie Zasady Pracy” – województwo przypomina zapracowanym, co wyróżnia ten region
Brad Pitt w nowej kampanii De’Longhi
Dlaczego aktor zgodził się na wzięcie udziału w takim projekcie? Chciałem współpracować z De’Longhi, ponieważ doceniłem ich podejście do kampanii – mają zaufanie do swojego produktu i chcą uczcić kunszt swojego włoskiego dziedzictwa bez przesady – mówi Brad Pitt.
Pojawia się również pytanie, dlaczego to akurat tego aktora wybrano na ambasadora.
Wcale nie widzimy spowolnienia na rynku ekspresów do kawy. Celem inwestowania w media i zatrudnienia silnego ambasadora marki, takiego jak Brad Pitt, jest skuteczne przyspieszenie wzrostu – mówi dyrektor marketingu De’Longhi, Alex Pickering.
Angaż oscarowego aktora zbliży markę do segmentu premium? Wiele na to wskazuje. To też nie pierwsza marka, która w swojej komunikacji postawiła na angaż oscarowego aktora. Jedną z najgłośniejszych kampanii była również ta marki Nespresso, gdzie główną rolę grał George Clooney.
Warto też zaznaczyć, że De’Longhi doskonale reaguje na zmieniający się rynek. Niedawno marka stworzyła też sklep internetowy De’Longhi Coffee Lounge, gdzie oferuje wysokiej jakości ziarna kaw. Skąd taki ruch? W trakcie pandemii wielu Brytyjczyków właśnie w tym okresie zakupiło ekspres i zaczęło zwracać większą uwagę na jakość pitej kawy.
Źródło zdjęcia głównego: YouTube
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze