Nowości na Instagram Reels. Dłuższe materiały, nowe naklejki – to tylko część tego, co zaplanowano

Nowości na Instagram Reels. Dłuższe materiały, nowe naklejki – to tylko część tego, co zaplanowano

Kolejne nowości na Instagramie! Niedawno pisaliśmy o tym, że testowany jest nowy układ feedu na Instagramie, a teraz przyszedł czas na kolejne nowości, tym razem w rolkach. Co Meta przygotowała dla użytkowników?

Nowości w rolkach na Instagramie

Instagram niewątpliwie musi ciągle usprawniać i uatrakcyjniać swoje funkcje, aby nie stracić użytkowników. TikTok to nadal spore zagrożenie dla giganta. Teraz naprawdę sporo się zmienia w formacie Reels.

  • Filmiki do tej pory mogły mieć długość 60 sekund. Teraz ten czas wydłużono do 90 sekund, aby twórcy jeszcze bardziej mogli wyrażać swoją kreatywność.
  • Pojawiły się także nowe naklejki, które niektórzy znają już z InstaStories. To m.in. ankiety, quizy, czy suwaki z emotikonami, które pozwolą na jeszcze lepszą komunikację z użytkownikami za pomocą rolek.
  • Dla wielu osób ułatwieniem będzie także wprowadzenie możliwości importu własnego dźwięku z rolki w aparacie.
  • Teraz będzie można też się inspirować szablonami rolek, które nam się spodobały – po znalezieniu szablonu, który chcielibyśmy odtworzyć wystarczy kliknąć opcję „użyj szablonu”, po czym będziemy mogli dostosować go do własnej zawartości.

Dlaczego wprowadzono nowości na Instagram Reels?

Meta podaje, że to najszybciej rozwijający się format treści i naturalnym było rozszerzenie jego narzędzi oraz funkcji, aby użytkownicy mogli pełniej wykorzystać swój potencjał, dzieląc się własną twórczością, a przy tym zdobywać fanów, i co za tym idzie, również zwiększać możliwości zarobkowe.

Jak to wpłynie na influencer marketing? Na pewno twórcy będą mieli większe możliwości ekspozycji prezentowanych materiałów oraz uatrakcyjnienia swojego przekazu. Jednak nowe funkcje Instagram Reels na pewno przydadzą się chociażby osobom, które Instagram wykorzystują w celu sprzedaży swoich produktów – ich lepsza ekspozycja, to także większa szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta.

Jak Wam się podobają wprowadzone nowości? Będziecie z nich korzystać?

________________________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Alexander Shatov

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze