Unikaj frazesów w ogłoszeniach o pracę! Hello News 10.03.2020 r.

Unikaj frazesów w ogłoszeniach o pracę! Hello News 10.03.2020 r.

Czytając oferty pracy, bardzo często trafiamy na powtarzające się, sztampowe frazesy. “Praca w młodym, dynamicznym zespole”, “możliwość rozwoju”, stabilne zatrudnienie” to jedne z najczęściej spotykanych wyrażeń w ogłoszeniach, które nie niosą za sobą żadnego konkretnego przekazu. Zdają sobie z tego sprawę nie tylko pracodawcy, ale również kandydaci, którzy po prostu naśmiewają się z takich sformułowań. Dlaczego w takim razie wciąż umieszczamy takie hasła? M.in. o tym dowiecie się z dzisiejszego Hello News!

  1. Mierniki komunikacji wewnętrznej.
    Korzystanie z mierników jest niezbędne do określenia skuteczności działań, dlatego też powinniśmy się skupić na mierzeniu nie tylko wyników komunikacji zewnętrznej, ale również wewnętrznej. Największymi “blokerami” w mierzeniu naszej skuteczności jest brak czasu i zasobów, brak odpowiednich narzędzi oraz niskie zainteresowanie biznesu. Jak sobie z tym poradzić i jak zacząć odpowiednio korzystać z mierników komunikacji wewnętrznej?

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Profil na LinkedIn.
    LinkedIn to platforma, która zyskuje coraz większą popularność w profesjonalnym budowaniu wizerunku pracodawcy i pracownika. Służy jako narzędzie do nawiązywania kontaktów biznesowych, prezentowania działalności firmy oraz szukania i umieszczania ofert pracy. Jak stworzyć skuteczne konto na LinkedIn? Na co zwrócić największą uwagę?

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Niestosowne zachowania w miejscu pracy.
    Zarządzanie różnymi typami osobowości w miejscu pracy jest wyzwaniem. Dział HR powinien przeprowadzić “audyt” złych zachowań u pracowników, zwracając szczególną uwagę na to, jak zachowują się managerzy i team leaderzy. Zmiana zachowań na lepsze powinna zaczynać się u osób na najwyższym szczeblu – to oni w późniejszym etapie wywrą wpływ na pracowników. 

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Koronawirus uderza w pracodawców.
    Wiele firm szykuje się na możliwy kryzys gospodarczy spowodowany koronawirusem. Zawirowania z jego powodu mogą odbić się również na rynku pracy – zdecydowana większość pracodawców twierdzi, że już teraz odczuwa tego skutki. Rząd pracuje nad rozwiązaniami, które mają na celu zmniejszyć problem epidemii dla polskich firm.

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Frazesy w ogłoszeniach o pracę.
    “Praca w młodym i dynamicznym zespole” – jak często spotykacie się w ogłoszeniach z taką informacją? To jeden z najczęściej powtarzających się frazesów, które nie niosą za sobą żadnego konkretnego przekazu. Zdają sobie z tego sprawę nie tylko pracodawcy, ale przede wszystkim kandydaci, którzy coraz częściej po prostu naśmiewają się z takich sformułowań. Jak więc napisać ogłoszenia, aby uniknąć pustosłowia i przyciągnąć ofertą kandydatów?

Więcej na ten temat tutaj.

 

 

Autorką artykułu jest Karolina Frącek. Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze